Gjest Veritaserum Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Vet du om noen kjendiser på snapchat?
Gjest crazycatlady Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Rannveig Heitmann er også der. Har ikke henne på snap, men har sett hun har lagt ut snapchatbillder på bloggen.
Gjest Veritaserum Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg følger: Rihanna Miley Cyrus Lively Blake Ashley Greene Jared LetoMen vet at disse har snapchat og man kan legge de til: Justin Bieber Ariana Grande Robert Pattinson Zac Efron James Franco Joseph Gordon-Levitt Harry Styles Kim Kardashian Kaney West Chris Brown Chace Crawford Noen av de i siste listen har jeg lagt til, men de har ikke oppdatert noe enda. Så kan ikke 100% sikker se at de er ekte. Men de andre har oppdatert og er ekte. De legger til ting på "my story", også kan alle som har blitt godtatt/lagt de til se det. Vil følge flere. Bruker sjeldent snapchat, så måtte finne noe det kunne brukes til
Gjest Siyha Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Har bare sett bloggere her i Norge oppfordre til å legge de til på Snapchat så du kan få et innblikk i "livet bak bloggen"... Sikkert veldig spennende.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har chrystalhefner på snappen og hun er steike trivelig og man får snap tilbake også. 1
Støvkornet Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har chrystalhefner på snappen og hun er steike trivelig og man får snap tilbake også. hva er snapchat navnet hennes?
Støvkornet Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Har bare et par youtube kjendiser, blant annet swoozie, men thats it. Vil gjerne ha flere å følge
Gjest auroravictoria Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 Jeg følger: Rihanna Miley Cyrus Lively Blake Ashley Greene Jared LetoMen vet at disse har snapchat og man kan legge de til: Justin Bieber Ariana Grande Robert Pattinson Zac Efron James Franco Joseph Gordon-Levitt Harry Styles Kim Kardashian Kaney West Chris Brown Chace Crawford Noen av de i siste listen har jeg lagt til, men de har ikke oppdatert noe enda. Så kan ikke 100% sikker se at de er ekte. Men de andre har oppdatert og er ekte. De legger til ting på "my story", også kan alle som har blitt godtatt/lagt de til se det. Vil følge flere. Bruker sjeldent snapchat, så måtte finne noe det kunne brukes til Hva er snap navnene til alle disse da? Det er jo det som er interessant
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 hva er snapchat navnet hennes? chrystalhefner
Støvkornet Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 chrystalhefner Det kommer ikke sånn + tegn når jeg skriver navnet. Kanskje hu har sperra for at flere kan legge hu til
oreokjeksen Skrevet 9. januar 2015 #12 Skrevet 9. januar 2015 Det kommer ikke sånn + tegn når jeg skriver navnet. Kanskje hu har sperra for at flere kan legge hu til Kanskje du kan prøve uten h'en Ifølge google heter hun crystal hefner, ikke chrystal hefner.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #13 Skrevet 9. januar 2015 Det kommer ikke sånn + tegn når jeg skriver navnet. Kanskje hu har sperra for at flere kan legge hu til Ok. Synd det da.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2015 #14 Skrevet 9. januar 2015 Kanskje du kan prøve uten h'en Ifølge google heter hun crystal hefner, ikke chrystal hefner. Korrekt, jeg skrev feil.
Støvkornet Skrevet 9. januar 2015 #15 Skrevet 9. januar 2015 Kanskje du kan prøve uten h'en Ifølge google heter hun crystal hefner, ikke chrystal hefner. Der gikk det ja 1
Gjest Veritaserum Skrevet 9. januar 2015 #16 Skrevet 9. januar 2015 Hva er snap navnene til alle disse da? Det er jo det som er interessant sorry, orket ikke å gå igjennom alle i tilfelle folk ikke var interessert. Men de fleste er her: http://www.dizkover.com/Snapchat/1502/list-of-celebrity-snapchat-usernames Noen ekstra, men ikke alle har lagt ut noe enda, så jeg er ikke 100% sikker på disse: Ian Somerhalder: IanS78 James Franco: FrancoTV Ryan Seacrest: RyanSeacrest Kevin Jonas : KevinJonasii Nash Grier: Nashgrier Debby ryan: debbyryan Jo Jonas: joseadam Lady gaga: msgagaloo Taylor Swift: taylorswift Selena gomez: selenagomezxo Katy Perry: KatyperryDet er noen jeg kan bekrefte er ekte: Miley Cyrus Jared Leto Kevin Jonas Ryan Seacrest Justin Bieber Det er ikke så lenge siden jeg bestemte meg for å legge til randome kjendiser. Har lest litt rundt at noen av de ikke oppdaterer så innmari ofte, så kan bekrefte de når de har oppdatert.
Gjest Veritaserum Skrevet 11. januar 2015 #19 Skrevet 11. januar 2015 Vil gjerne ha snappen til Taylor Swift Den står i listen jeg postet: taylorswift Hun har ikke postet noe enda
Magnifique Skrevet 25. mars 2015 #20 Skrevet 25. mars 2015 Ryddet for privat snapchat-navn. - Magnifique, mod.
Anbefalte innlegg