Gjest Veritaserum Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Jeg lurer på en ting, er det best å oppbevare hvitost i en brødpose, eller i en oppbevaringsboks?
Gjest Veritaserum Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 I brødpose som ligger tett inntil osten. men det blir jo fukt i posen...
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Vi har den i en brødpose. Aldri opplevd at det har blitt fukt i posen.. Anonymous poster hash: 60416...f9d
LukaFrost Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 men det blir jo fukt i posen... Det har jeg aldri vært plaga med.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Jeg oppbevarer den i tett plastfolie (som jeg bytter ut med ny folie med jevne mellomrom). Osten holder seg kjempelenge! Anonymous poster hash: 21ed9...dbb
Wonderbitch Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har den i den originale emballasjen med brødpose rundt. Holder seg til den er spist opp Men har lest at man bør oppbevare den slik at den får luft. Men da blir den jo tørr?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå