Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2004 #1 Del Skrevet 2. august 2004 Et lite spørsmål: Hvis man kastrerer en hannkatt, blir det slutt på markeringen da? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2004 #2 Del Skrevet 2. august 2004 Tror det.. Kverris, ta en tur inn på www.dyrenett.no der er det mange kattemennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #3 Del Skrevet 2. august 2004 99% slutter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 2. august 2004 #4 Del Skrevet 2. august 2004 Dersom hannkatten blir kastrert i voksen alder kan det ta en tid før de slutter med "hannkatt-ting", fordi denne oppførselen da ikke bare har med hormoner å gjøre, men også med erfaring. Noen kan til og med prøve å pare seg med brunstige hunner. Men de fleste slutter etterhvert. En annen ting er at de aller fleste katter markerer reviret sitt med urin- også hunner- men lukten fra kastrerte hanner og hunner er ikke sterk og illeluktende som hos en ukastrert gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2004 #5 Del Skrevet 10. august 2004 Takk for svar! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angie Skrevet 15. august 2004 #6 Del Skrevet 15. august 2004 Ikke nødvendigvis. Faren min har kastrert begge hannkattene sine, men den ene har en tendens til å skvette i tid og utide. Jeg kastrerte hannkatten min da den var 6 mnd, og den skvetter ikke. Kanskje det har en sammen heng? Er ikke helt sikker på det. Jeg mener, siden katten min ikke hadde markert før jeg kastrerte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå