Gå til innhold

feminister sier rett ut hva dem mener

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det mest diskriminerte mennesket i den vestlige verden er hvite heteroseksuelle menn og gutter fra arbeiderklassen. Vi burde samle oss mot tyrannene, rikmennene og deres allierte. For å få slutt på ondskapen.

Endret av oleoh
AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette, TS, du er en hvit, krenket mann, ikke sant? ;)

Anonymous poster hash: 71025...ba2
  • Liker 3
Skrevet

I motsetning til andre som kjemper mot usynlige fiender og luften, har i alle fall han konkrete eksempler og bevis. Staten i seg selv.

Gjest Cartman
Skrevet

La meg gjette, du er en hvit, totalitær feminist, ikke sant? ;)

Gjest Cartman
Skrevet

Så faren hennes er ikke et menneske? Da er hun halvt menneske og halvt ikke-menneske. Svensk logikk.

Skrevet

Hva er konteksten her? Avsluttet hun virkelig setningen der, tok hun seg en kunstpause eller er det snakk om kreativ klipping? Har du link til hele talen? Jeg har sett ekstremfeminister uttale liknende ting før, men det er litt tvilsomt å trekke noen konklusjoner ut i fra et 17 sekunders klipp på youtube.

• Liker 2
Skrevet

En skal ikke ta sånne ting for langt. Men det er likevel ikke å komme unna at sånne som henne har et veldig anstrengt og problematisk, ja noen vil kanskje kalle det bakstreversk, forhold til hvite, heteroseksuelle (gudene skal hvite hvorfor de blander inn seksuell legning i dette), middelaldrende menn.

Snakket med en feminist (husker ikke hvem) som hadde vært i media og kritisert det norske selskap for lenge siden. Spurte hennes om hun ville protestert dersom det bare var kvinner som var invitert. Det ville hun ikke sa hun, fordi kvinner trenger sånne lukkede grupper der makt sentreres.

Hah.

• Liker 1
Skrevet

Gjesp.

Det er voldsomme mengder brukere her på forumet som har seriøse problemer med trøtthet. Må jeg anbefale sengen for å bli kvitt disse problemene?

AnonymBruker
Skrevet

Det er voldsomme mengder brukere her på forumet som har seriøse problemer med trøtthet. Må jeg anbefale sengen for å bli kvitt disse problemene?

Pga pågående kampanje på kg er mange i ferd med å utvikle antifeminisme-fatigue. Ikke så rart det.

Anonymous poster hash: a85ec...8cc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...