sajk Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei! I dag ble jeg medlem på et treningssenter for förste gang! har trent för, men ikke med maskiner osv. I dag skal jeg på infomöte. Om hvordan alt funger på sentere. Hvordan man booker pass osv. Vet ikke om vi skal bli vist maskinene og sånn. Skal jeg ha på treningstöy på dette möte? Tanker for svar ! 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Ja. Ta med treningstøy, sånn at du får trent. Heter det virkelig infomøte, eller er det veiledningstime?
Safiye Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Det er vel veiledningstime du har? I såfall vil du få info om hvordan apparater fungerer, den som veileder vil også sette opp et treningsprogram for deg om du vil det. Så ja, ta med treningstøy.
sajk Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2015 Ja det heter infomöte. Veiledningstime med helsetest og trenings program er nesten gang. Syns selv det er litt rart. Tack for svar
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Det var da et voldsomt opplegg for å komme i gang. Hvilket senter er dette? Anonymous poster hash: 3769f...f97 1
sajk Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2015 (endret) Ja det er det virkelig! Det var ikke trening. Vi gikk gjennom kondisjonsmaskinene og hvordan de fungerer.og uttöyning. For å gå igjennom stykeaparatene er det ny time med pt og treningsklär. Også er det enda en pt time der man får eget program osv. Heldigvis ingår det i mnd prisen Det er et treningssenter i sverige. Jeg vil ikke nevne navnet for da blir det ganske lett å kjenne meg igjenn (vis man har lest mine andre innlegg og kjenner meg) Endret 9. januar 2015 av sajk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå