Jade Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei! Trenger ny enkel kjøkkenvekt med få funksjoner og knapper (ikke touch!!) og håper noen her har noen tips Vil ha en som tåler 5 kg tareknapp (nullstille vekten) at den skrur seg av etter noen minutter og at den husker vekten som var når den skrudde seg av når jeg skrur den på igjen (VIKTIG!!) Display og vektflate må være såpass adskilt at jeg kan lese displayet lett med en bakebolle/kasserolle oppå. Vektflaten skal være flat - ikke en skål. (Evt. bytte mellom måleenheter kan godt være gjemt bort på baksiden eller noe) (Klokke, timer, temperatur og annet dill klarer jeg meg FINT uten!) Jeg vil IKKE ha touchknapper! Har kjøpt meg en "billig" svart en på clas ohlson med 1000 funksjoner, og bare jeg flytter på vekten, så har jeg skiftet måleenhet, begynt å stille inn timerfunksjon og gudene må vite hva. Og bare mobilen ligger i nærheten, så skifter den gjerne måleenhet da også. Tror den skrur seg av etter 30 sekunder, og er da nullstilt når jeg skrur den på igjen.. Ser pen ut da, men jeg har mest lyst til å pælme den i søpla. Skal heller vente til jeg har skaffet meg en ny :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå