AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Jeg fikk polar loop til jul, fra før av har jeg en polar pulsklokke. Hvordan får jeg det pulsbeltet som fulgte med klokken til å synkronisere med aktivitetsbåndet? Jeg har lest at så lenge man har ett polar pulsbånd, så kan det brukes. Jeg har appen "polar beat", og får til å starte en treningsøkt, og se hvor langt jeg beveger meg og hvor fort, men jeg får ikke opp hvor mye pulsen er på, selv om jeg har det på meg. Er det noen som vet hva jeg gjør galt? Eller om jeg må kjøpe ett nytt pulsbånd som passer til polar loopen?Anonymous poster hash: 6ae1a...8b4
Gjest Coolaid Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg fikk polar loop til jul, fra før av har jeg en polar pulsklokke. Hvordan får jeg det pulsbeltet som fulgte med klokken til å synkronisere med aktivitetsbåndet? Jeg har lest at så lenge man har ett polar pulsbånd, så kan det brukes. Jeg har appen "polar beat", og får til å starte en treningsøkt, og se hvor langt jeg beveger meg og hvor fort, men jeg får ikke opp hvor mye pulsen er på, selv om jeg har det på meg. Er det noen som vet hva jeg gjør galt? Eller om jeg må kjøpe ett nytt pulsbånd som passer til polar loopen?Anonymous poster hash: 6ae1a...8b4 Du må ha riktig pulsbelte. Du kan lese mer her, litt nedpå siden: http://www.greteroede.no/rdogtips/trening/108950369.o2.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå