camillasa Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei☺ Jeg hadde en MA 14. November! Fikk mensen igjen 23. Desember. Nå driver jeg å tester meg som en gaaal med eggløsningstester! Er på cd 17 i dag. Har en syklus på ca 30 dager.. Testene er ikke blitt positive enda! Noen som vet om el har vært og den ikke har slått ut på testene eller er den rett rundt hjørne? Hadde litt blankt slim (ikke strekkbart/tykt) søndag, mandag og tirsdag.. men ikke i går og i dag... Har hatt sex annen hver dag siden mensen var ferdig!
camillasa Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2015 Her ser dere testene mine! Di begynte rett etter MA'en, hcg'en hang lenge i hos meg.. derfor sterke streker øverst der! Under streken er testet etter mensen 23.12.14. Begynner den å bli sterkere eller er det bare meg? Blir den sterkere eller blir det BANG en sterk strek?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Jeg ser ikke at de begynner å bli sterkere. Anonymous poster hash: 846aa...f71
Frøkenanonym Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Jeg ser ikke at de blir sterkere. Hvorfor tester du når du har mensen?
camillasa Skrevet 10. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2015 Har jeg skrevet noen plass at jeg har mensen nå? Jeg fekk mensen 23. Desember, men det sluttet for 11 dager siden... da burde vel eggløsning ha komt.. men har ikke fått positiv test enda!
Frøkenanonym Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Beklager, jeg misforstod litt andre her på forumet skriver at det kan være litt kluss med syklus etter sa/ma. Selv har jeg EL rundt cd20, så det kan være du bare har en litt lengre syklus etter ma'en
Missfebruary Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Har du prøvd clearblue sine digitale EL-tester? Der er det liksom ikke noen tvil om når man har EL. Vises en smiley i displayet og da har man EL. Enklere blir det ikke
camillasa Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2015 Har testet litt begge deler, mest på morningen I bruksanvisningen sto det at det var det samme når på døgnet en brukte testene, men har lest litt i ettertid at alle sier jo ettermiddagen er best..
camillasa Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2015 En annen ting jeg lurer på.. er hvorfor det alltid er to streker på testene mine? En venninne av meg har heelt hvite tester frem til ca 2-3 dager før El, så en dag med sterk strek så hvite igjen... Di forandrer seg jo ikke hos meg?!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 En annen ting jeg lurer på.. er hvorfor det alltid er to streker på testene mine? En venninne av meg har heelt hvite tester frem til ca 2-3 dager før El, så en dag med sterk strek så hvite igjen... Di forandrer seg jo ikke hos meg?! Det varierer fra test til test. Noen har svak strek hele veien frem til positiv (sterk) strek, mens andre er helt hvite frem til positiv (sterk) test.Anonymous poster hash: 9378f...76b
Frøkenanonym Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Har testet litt begge deler, mest på morningen I bruksanvisningen sto det at det var det samme når på døgnet en brukte testene, men har lest litt i ettertid at alle sier jo ettermiddagen er best.. Prøv det neste syklus da, kanskje det er forskjell? Hvor lenge har dere prøvd?
camillasa Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2015 Prøv det neste syklus da, kanskje det er forskjell? Hvor lenge har dere prøvd? Me mistet i MA i november.. så har ikke prøvd lenge! Det bare føles sånn ut... Eg har blitt gravide 3 ganger på første forsøk (har bare 1 unge). Så tok det nesten forgit at detta sku gå som smurt.. men nå tære det skikkelig på.. så kan ikke forestille meg til de som sliter over laaang tid.. så klager jeg over 2 mnd ; p haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå