AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 De innerste plaggene begynner å lukte vondt, som vått tøy (kjellerlukt) med en gang jeg har svetta litt. Selv om jeg er nydusjet og klærne er nyvasket så lukter det med en gang jeg såvidt har svetta. Har forsøkt flere typer vaskemidler og prøvd å både henge det til tørk etter vask og prøvd tørketrommel, men ingen ting hjelper. Hva kommer dette av? Noen som vet om noe som kan ta bort denne lukta? Anonymous poster hash: 076fe...6a0
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Ja, vask det på minst 60 grader for å fjerne bakterier. Anonymous poster hash: df660...d54
Djungelvrål Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Vask de vanlig på 40 men ha 2-3 ss blank 5% eddik i skyllemiddelkammeret istedet for skyllemiddel. Eddik gjør det utrivelig for bakterier. Endret 8. januar 2015 av KG dama
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Eddik er ikke dumt å bruke som skyllemiddel. Det brukes ved vaskerier til sykehus bla fordi de er effektive mot bakterier. Anonymous poster hash: ec3b1...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå