AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #41 Skrevet 9. januar 2015 Vi kan diskutere det nærmere på PM. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 1d073...e43 1
Magnifique Skrevet 10. januar 2015 #42 Skrevet 10. januar 2015 Tråden er ryddet for bilder med kopirett. - Magnifique, mod.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2015 #43 Skrevet 10. januar 2015 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 1d073...e43 Er en helt åpen invitasjon til å fortelle hvorfor du mener de skjørtene ikke kler kvinner
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #44 Skrevet 10. januar 2015 Er en helt åpen invitasjon til å fortelle hvorfor du mener de skjørtene ikke kler kvinner Diskutere skjørtelengder med deg på pm? Ellers takk. Jeg synes den lengden er lite flatterende og det er min mening. Anonymous poster hash: 1d073...e43 4
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2015 #45 Skrevet 10. januar 2015 Diskutere skjørtelengder med deg på pm? Ellers takk. Jeg synes den lengden er lite flatterende og det er min mening. Anonymous poster hash: 1d073...e43 Det var jo trist. Du kan jo være en 15 år gammel überkåt guttevalp, eller en middelaldrende gubbe. - så har du hatt invitasjonen, og det du har sagt i tråden går inn i kategorien 'ord fra ingen' 2
Gjest Churro Skrevet 10. januar 2015 #46 Skrevet 10. januar 2015 Siden du henter tips så skal du få ett av meg, TS. Et blyantskjørt hører absolutt med i en klassisk/preppy garderobe, og det er få som i praksis er like dyktige til å designe smashing blyantskjørt som britisk mote's førstedame, Vivienne Westwood. Jeg har selv flere av blyantskjørtene hennes og med sitt høye liv og perfekte figursydde form i stoff med stretch så holder de fasongen hele dagen uten å skrukke. De pleier komme både i ren, klassisk utførelse og i litt mer 'friske' mønster, - sydd over samme mal. Her er en lenke til høstens og vinterens farve, stoffet er vidundelig og veier nesten ingenting. Vel verd hver eneste krone, og faktisk fremdeles tilgjengelig i høstens/vinterens farve marineblått i hennes egen nettbutikk (alle andre steder er det helt tomt, alt utsolgt). Lenke -Bilde med kopirett fjernet- - Magnifique, mod. For et nydelig skjørt. Vet du om noe som ligner til litt billigere pris, og evt noe som kan bestilles fra Norge? Har brede hofter og en fyldig rumpe så sliter med å finne skjørt som passer. Veldig fint om de er med stretch i.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #47 Skrevet 10. januar 2015 Du kan jo være en 15 år gammel überkåt guttevalp, eller en middelaldrende gubbe. Det kan du og. Anonymous poster hash: 1d073...e43 1
Gjest Pet Skrevet 10. januar 2015 #48 Skrevet 10. januar 2015 Det var jo trist. Du kan jo være en 15 år gammel überkåt guttevalp, eller en middelaldrende gubbe. - så har du hatt invitasjonen, og det du har sagt i tråden går inn i kategorien 'ord fra ingen' Hva er det du holder på med her, egentlig? Har ikke folk lov til å være uenige med deg? 3
Wonderbitch Skrevet 11. januar 2015 #49 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg synes skjørtet var kjempefint, men er faktisk litt enig med AB. På meg selv i hvert fall ser bena ofte kortere og mer lubne ut enn et bittelitt kortere skjørt eller et som er en del lengre. Får ellers komplimenter for at jeg har lange, pene ben, men ikke i skjørt med den lengden Men har ikke studert andre som går med den type skjørt, kan godt hende de ser mye bedre ut Jo, også har jeg hørt at om man fra før har veldig stor rumpe, kan den bli ekstra fremhevet med et slikt skjørt. Åh, jeg glemte jo å skrive det jeg kom hit for. Hvis du handler på Kappahl bør du være obs på at du kanskje må ned en størrelse eller to, og at enkelte klær ser fine ut på hengeren, men når man får de på er snittet veldig posete og feil. Hender jeg får litt sånn "sparkjøp- vibber", der klærne er så røffe og tøffe, men noen av de mest klassiske og holdbare klærne jeg har kjøpt i kjedebutikker er derfra:) Man må bare lete litt og være litt kresen. Endret 11. januar 2015 av Wonderbitch 1
Gjest Tigress Skrevet 11. januar 2015 #50 Skrevet 11. januar 2015 Er en helt åpen invitasjon til å fortelle hvorfor du mener de skjørtene ikke kler kvinner Eg kan forklare det eg: På bildet ser det ut til at skjørtet er nett så langt at det sluttar nedanfor der leggen er smalast mellom kneet og tjukkleggen. Reint optisk (og den forklaringa må du til andre for å få, eg berre veit at det er slik) gjer ein linje på tvers at ein får blikket drege mot der linja går, og om det er på ein stad ein er brei, vil det breiare punktet komme i fokus. I dette høvet får modellen rett og slett formlause leggar, og då kan jeg jo berre tenkje seg korleis vi vanlege daudelege ville sjå ut. Eg trur du og eg har diskutert denne famøse skjørtelengden før, dette nærmar seg jo "tea length". Når det er sagt, synest eg godt AB kunne lagt litt godvilje til, for skjørtet det var snakk om er eit klassiske blyantskjørt, og dei går som oftast ikkje lenger enn til ned rett under kneet, og det er igjen ein lengde som er veldig kledeleg, av di ho skjærer om lag der heile beinet er smalast. Litt avhengig av leggens fasong, så klart. I dette høvet trur eg nok modellen som synte Vivienne Westwood-skjørtet anten hadde litt for korte bein til nett dette skjørtet, eller at ho kan hende hadde litt stolpete leggar. Men eit klassisk blyantskjørt, i den klassiske lengden (altså rett over eller rett under kneet) er skjørtelengder som nok fungerer bra på dei fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå