AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Har en mormor som skal strikke litt babytøy til meg men hun bor langt unna og dårlig til beins. Jeg sendte henne garn men tenkte ikke på oppskrifter. Hun tingte nå og lurte på om jeg kunne sende oppskrift også. Men da må jeg ut å kjøre og jeg ligger syk hjemme finnes ikke slikt gratis på nett? Noen tips? Takknemlig ! Anonymous poster hash: a2ca6...598
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Takk. Fant masse der Anonymous poster hash: a2ca6...598
Gjest Zeitgeist Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 I tillegg finner du en del gratis-oppskrifter hos Dale, Rauma Garn, Sandnes Garn, Viking Garn osv.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Garnstudio.com Har strikket en del derifra, men de oppskriftene er fulle av feil, og vanskelige å finne ut av, selv for erfarne. Har diskutert med flere andre særlig en strikkeflink treningsvenninne, hun har samme erfaring og strikker ikke etter garnstudio oppskrifter lengre. Fryktelig irriterende fordi mye ser så fint ut på bildene.Anonymous poster hash: 42a9f...3d4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Dropsdesign har også mye fint Det er vel det samme som garnstudio.no? Anonymous poster hash: 57ea9...06f
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Det er vel det samme som garnstudio.no? Anonymous poster hash: 57ea9...06f Det kan godt henne
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Finne baby gratis på nett! Link? Anonymous poster hash: 42a9f...3d4
Marwel Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Har strikket en del derifra, men de oppskriftene er fulle av feil, og vanskelige å finne ut av, selv for erfarne. Har diskutert med flere andre særlig en strikkeflink treningsvenninne, hun har samme erfaring og strikker ikke etter garnstudio oppskrifter lengre. Fryktelig irriterende fordi mye ser så fint ut på bildene.Anonymous poster hash: 42a9f...3d4 Har strikket masser derifra, både til voksne og barn. Har sjeldent/aldri funnet noe feil i oppskriftene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå