AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei. Dere som er spreke og sunne: Jeg hadde en skade i høst (tråkket stygt over:p men er bra igjen nå) og med jula og eksamensmas og mange andre dårlige unnskyldninger ble det dårlig med trening. Nå etter all sittinga og ribba og julekakene føler jeg meg elendig. Har bruddskader som verker når jeg ikke trener osv. Anyway..mitt spørsmål: hva mener dere er den optimale treningsmengden og kombinasjonen av kondis og styrke når man vil komme kjapt opp på samme nivå som før skade? Var stram og sterk med middels muskeldef. Er det f.eks. nok med 1time 2-3 ggr i uka med styrke, og 1/2 time kondis 1-2ggr? Synes jo det blir litt kondis i styrketreninga også med kettlebells tenker på å bygge opp igjen glutes og stramme opp abs. Jente 27 Anonymous poster hash: c641c...218
Gjest Runforit Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Om du var godt trent så kommer du raskt til å komme i form igjen Med helkroppsprogram 3 ganger i uka og et par økter med gerilja i uka så burde du merke fremgang relativt fort.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Om du var godt trent så kommer du raskt til å komme i form igjen Med helkroppsprogram 3 ganger i uka og et par økter med gerilja i uka så burde du merke fremgang relativt fort. Det gjør meg veldig glad å høre det ble litt sjokkert over hvor fort definisjonen forsvant, så godt å høre at det går relativt kjapt andre veien også Dette var første gangen jeg var skikkelig godt trent så visste ikke helt hva jeg skulle forvente Takk for svar Anonymous poster hash: c641c...218
Gjest Runforit Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Det gjør meg veldig glad å høre det ble litt sjokkert over hvor fort definisjonen forsvant, så godt å høre at det går relativt kjapt andre veien også Dette var første gangen jeg var skikkelig godt trent så visste ikke helt hva jeg skulle forvente Takk for svar Anonymous poster hash: c641c...218 Musklene "husker". Så om du har vært i veldig god form så vil det komme raskt tilbake, men det er selvsagt viktig med nok og rett mat samt nok restitusjon. Bare start forsiktig så du unngår skader. Du vil selv merke at progresjonen vil komme temmelig fort slik at du kan øke på med både styrke og fart
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Musklene "husker". Så om du har vært i veldig god form så vil det komme raskt tilbake, men det er selvsagt viktig med nok og rett mat samt nok restitusjon. Bare start forsiktig så du unngår skader. Du vil selv merke at progresjonen vil komme temmelig fort slik at du kan øke på med både styrke og fart Gleder meg! Er allerede på vei til en styrkeøkt på treningssenteret! Skal bli sykt godt å komme i gang igjen! Takk for motivasjonsboosten! Anonymous poster hash: c641c...218
Gjest Runforit Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Gleder meg! Er allerede på vei til en styrkeøkt på treningssenteret! Skal bli sykt godt å komme i gang igjen! Takk for motivasjonsboosten! Anonymous poster hash: c641c...218 Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå