Gjest pace Skrevet 2. august 2004 #1 Del Skrevet 2. august 2004 I frykt for å høres ut som hovedpersonen i Naiv Super, here I go: Regn og sol på en gang Regn og vind i en tur i natten Reise Cola Barn og dyr, ohgodigodigodigodi Voksne mennsker som lager morsomme tegneserier for barn Å bli ferdig med jobben En god vinterdag på fjellet Og så klart en god bok, musikk, eller spill Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 2. august 2004 #2 Del Skrevet 2. august 2004 god sex musikk glad kjæreste å bli kjent med nye mennesker sol og varmt vær å reise til varme strøk dyr å danse varm kakao på kalde dager å gjøre en god gjerning jobbtilbud å få ros å lage planer å kjøpe noe fint fysisk akivitet ...er noe av det som gjør meg glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 2. august 2004 #3 Del Skrevet 2. august 2004 Mannen min Sønnen min Være med gode venner Fjellet Trene Feste Sjøen etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_my Skrevet 2. august 2004 #4 Del Skrevet 2. august 2004 Min sønn Min datter Min samboer Alle mine gode venner Sikkert mye annet rart også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå