Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så glad i zelda spillene, og nå tenker jeg å få tak i en konsoll hvor jeg kan få spilt flest mulig zelda (3D zeldaene først og fremst). Har lyst til å ha tilgang til twilight princess, wind waker, skyward sword (occarina of time)...... Med fler. Forslag? Anonymous poster hash: e9c61...f21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lyst på a link between worlds også.. Men det blir kanskje for vanskelig kombinert med de over. Anonymous poster hash: e9c61...f21

AnonymBruker
Skrevet

De fire første er mulig å spille på Wii om du får tak i dem.

Anonymous poster hash: 69dc3...1c2

Skrevet

Wii eller 3DS da. De ko mer sikkert til å lage fler av de gamle spillene til 3DS etterhvert. På 3DS kan du jo også spille spillene til Nintendo DS.

Du må nesten bare se ann hvilke spill du vil ha mest og se hvilken konsoll de er tilgjengelig på :) Trir ikke at Wii er så dyrt nå.

Skrevet

På 3DS får du A Link Between Worlds, Ocarina of Time, Majoras Mask, Phantom Hourglass og Spirit Tracks. På Wii U får du Wind Waker, Skyward Sword og Twilight Princess, samt det nye, som jeg tror dukker opp i løpet av året. Begge maskinene har emulatorer med ymse utvalg av de eldre 2D-titlene.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Bare et (om mulig) teit spørsmål. Hvis jeg kjøper wii u BASIC, vil jeg da kunne spille skyward sword? Anonymous poster hash: e9c61...f21

Skrevet

Ja, mener det. Tror forskjellen er mengden internminne. Dersom du velger Basic får du ikke muligheten til å laste ned programvare fra butikken til Nintendo.

Skrevet

Majoras Mask kommer til 3DS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...