Kattegatt Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Hei! Jeg er nå på mitt 4 friår etter endt vgs. Omtrent alle vennene mine har tatt bachelor eller holder på med, mens jeg bare har jobbet. Nettopp fordi jeg ikke ville begynne på noe som jeg ikke er helt sikker på jeg vil. I nesten 2 år nå så har jeg vært nokså sikker på at jeg vil starte på sykepleier studier nå høsten 2015 i Oslo (om jeg kommer inn selvfølgelig, men regner med det) uansett så lurte jeg på om det er noen sykepleier studenter der ute som anbefaler dette studiet? Er det bra studentmiljø i Oslo? Tenkte bare å forhøre meg litt for jeg søker:) Takk for svar
Frøken.stille Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg syns vi er altfor mange studenter, noe som fører til at miljøet er helt ok... 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Søk på Lovisenberg og styr unna HiOA er mitt råd, færre studenter og bedre utdanning. Anonymous poster hash: ca8a1...959 2
Kattegatt Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2015 OK takk for svar så skjekke meg opp på lovisenberg. Diakonhjemmet da? Noen som har erfaring derfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå