AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/blender-og-handmikser/M24HBW09E/matsui-stavmikser La bare merke til at den var sinnsykt billig! Ser den har 170W iforhold til Borsch som har 250W (til 199kr). Er denne helt grei likevel eller burde jeg satse på den til 199? Trenger den bare til å røre i rører og sånne ting, fjerne klumper. Enkel oppgave Anonymous poster hash: d605e...c63
Kraula Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Haha! Den der har faktisk jeg, men ante ikke at den var så billig. Synes den fungerer helt greit, har brukt den til å lage litt av hvert. Ikke at jeg har brukt den sånn kjempeofte. Men ville kanskje heller kjøpt den andre, da den er kraftigere (da blir den ikke ødelagt dersom du skulle støte på noe litt "vanskeligere").
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Haha! Den der har faktisk jeg, men ante ikke at den var så billig. Synes den fungerer helt greit, har brukt den til å lage litt av hvert. Ikke at jeg har brukt den sånn kjempeofte. Men ville kanskje heller kjøpt den andre, da den er kraftigere (da blir den ikke ødelagt dersom du skulle støte på noe litt "vanskeligere"). Åh! Haha, ja den var skummelt billig egentlig! Spørs om jeg burde det ja Anonymous poster hash: d605e...c63
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 En stavmikser fungerer vel ikke så bra til å røre i røre med? Da er det håndmikser du trenger. Anonymous poster hash: a4ad5...e70
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 det der er ikke en håndmikser.. Anonymous poster hash: 03c23...3e1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Før du kjøper billig stavmixer bør du finne den undersøkelsen fra Sverige der de testet stavmixere og fant at mange av dem lakk plastmaterialer ut i maten! Det var lenekt til den her i forumet tidligere i høst. Noen mente da at stål var bedre enn plast i mixer delen, men stål kan og være behandlet med stoff som lekker i maten. Vær særlig obs om den skal brukes til barnemat.Anonymous poster hash: 00cf4...915
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Ville kjøpt en med metallnederst.. jeg vil gjerne ha den som er best i test, bamix mono, men det koster jo en del mer da.. Anonymous poster hash: fb8ca...900
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Ikke kjøp bosch til 199 i hvert fall. Jeg har prøvd den, og den sirkulerer ikke maten godt nok til å treffe alt. Nå har jeg brukt den til å mose mat med da, men den fungerte som sagt ikke. Legg heller litt mer penger i en stavmikser, de billigste er mer eller mindre ubrukelige. Anonymous poster hash: b288f...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå