AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #1 Skrevet 8. januar 2015 Vi har barnet 50/50. Far og farmor bor i samme gate. Jeg får ikke tak i far, ikke på tlf, meldinger eller noe. Er over en mnd siden han har respondert på kontakt fra meg. Farmor tar beskjeder, og følger opp så godt hun kan. Far møter ikke til møter på familiekontoret når jeg har bestilt timer der, så får ikke snakket med han der heller. Hva kan jeg gjøre? Utrolig slitsomt. Barnet er 13, så vet han har det bra, men er så utrolig fortvilende Anonymous poster hash: ab5fa...ef5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Vi har barnet 50/50. Far og farmor bor i samme gate. Jeg får ikke tak i far, ikke på tlf, meldinger eller noe. Er over en mnd siden han har respondert på kontakt fra meg. Farmor tar beskjeder, og følger opp så godt hun kan. Far møter ikke til møter på familiekontoret når jeg har bestilt timer der, så får ikke snakket med han der heller. Hva kan jeg gjøre? Utrolig slitsomt. Barnet er 13, så vet han har det bra, men er så utrolig fortvilende Anonymous poster hash: ab5fa...ef5 får du ikke tak i barnet heller??? Anonymous poster hash: c29ab...f44
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 får du ikke tak i barnet heller???Anonymous poster hash: c29ab...f44 Jo, han har egen mobil. Men ikke alltid han tar den, men han er mye hos farmor, så får tak i barnet hvis det er nødvendig. Anonymous poster hash: ab5fa...ef5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jo, han har egen mobil. Men ikke alltid han tar den, men han er mye hos farmor, så får tak i barnet hvis det er nødvendig.Anonymous poster hash: ab5fa...ef5 bor ikke barnet hos deg 50% da? Anonymous poster hash: c29ab...f44
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 bor ikke barnet hos deg 50% da?Anonymous poster hash: c29ab...f44 Jo? Hva mente du?Anonymous poster hash: ab5fa...ef5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Og du må ha tak i barnet fordi?Anonymous poster hash: e1f2a...c57
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #7 Skrevet 8. januar 2015 Og du må ha tak i barnet fordi?Anonymous poster hash: e1f2a...c57 Har vel ikke skrevet at jeg må ha tak i barnet? Var en som spurte om jeg ikke fikk tak i barnet, og da skrev jeg at det får jeg, om det er nødvendig. Les HI Anonymous poster hash: ab5fa...ef5
Hulderen Skrevet 8. januar 2015 #8 Skrevet 8. januar 2015 Og du må ha tak i barnet fordi?Anonymous poster hash: e1f2a...c57 Herlighet, det er da ikke noe rart om TS trenger å gi beskjeder til barnet også når han er hos far, vel? Det er jo ikke sånn at verden stopper opp de ukene barnet ikke er hos henne.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Herlighet, det er da ikke noe rart om TS trenger å gi beskjeder til barnet også når han er hos far, vel? Det er jo ikke sånn at verden stopper opp de ukene barnet ikke er hos henne. Da får hun reise bort il faren da, ser ikke problemet. eller kreve 100% omsorg. Anonymous poster hash: c29ab...f44
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Fortelle barnets farmor at hun må ta en alvorsprat med sin voksne sønn? Kreve 100% omsorg for barnet, ev. mer. Ha en alvorssamtale med mannen face to face så han forstår greia. Vurder alternative kontaktmåter. Kan det være mulig å sende e-post i stedet for å ringe? Sjekker han e-post ofte? Forviss deg i så fall om at han sender en e-post tilbake til deg der han skriver Sett slik at du er klar over at han har lest det. Anonymous poster hash: 5d574...05e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Fortelle barnets farmor at hun må ta en alvorsprat med sin voksne sønn? Kreve 100% omsorg for barnet, ev. mer. Ha en alvorssamtale med mannen face to face så han forstår greia. Vurder alternative kontaktmåter. Kan det være mulig å sende e-post i stedet for å ringe? Sjekker han e-post ofte? Forviss deg i så fall om at han sender en e-post tilbake til deg der han skriver Sett slik at du er klar over at han har lest det.Anonymous poster hash: 5d574...05e Hun har prøvd dette. Synes det blir helt feil at jeg må møte opp hjemme hos far for å få kontakt. Han svarer heller ikke på mail. Det funker jo ikke sånn at jeg kan kreve 100% omsorg. Da må jeg gå til rettsak. Det vil jo igjen gå utover barnet. Anonymous poster hash: ab5fa...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå