Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åherremingud, nå er jeg redd.

Det har skjedd en del uforklarlige ting i leiligheten vår før og jeg og min samboer har kødda med at det spøker her. Øredobber har forsvunnet fra nattbordet og slikt

Men nå er det helt seriøst ikke noe kødd lengre.

Jeg kjøpte en boks hårspray for noen uker siden som jeg ikke har brukt. Min samboer er bortreist denne uken og ingen andre enn meg har vært i leiligheten. Jeg oppdaget i dag at hårsprayen som står på soverommet vårt har mista toppa si. Den er faktisk sporløst forsvunnet. Alle som har brukt en hårspray vet at boksen er for tung til å f.eks bikke, miste toppa og reise seg opp igjen eller noe slikt. Toppen sitter også ganske godt på.

Så nå sitter jeg her da og har av en eller annen grunn låst døra inn til soverommet i håp om at spøkelser ikke kan gå gjennom dører :P Og det kommer ikke på tale at jeg skal sove i natt...

Anonymous poster hash: ea2a7...16c
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du trenger bare sette opp et speil og legge frem noen jålesaker, så kommer dette spøkelset til å være opptatt med det i steden for å spøke.

Edit: i følge en jeg kjenner som er en halvkjent klarsynt, så skal det hjelpe godt å si høyt i rommet : " jeg er ikke redd deg!"

Endret av absinthia
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger bare sette opp et speil og legge frem noen jålesaker, så kommer dette spøkelset til å være opptatt med det i steden for å spøke.

hihi :)

Ser det for meg :)

Anonymous poster hash: f89bf...63e

AnonymBruker
Skrevet

Åherremingud, nå er jeg redd.

Det har skjedd en del uforklarlige ting i leiligheten vår før og jeg og min samboer har kødda med at det spøker her. Øredobber har forsvunnet fra nattbordet og slikt

Men nå er det helt seriøst ikke noe kødd lengre.

Jeg kjøpte en boks hårspray for noen uker siden som jeg ikke har brukt. Min samboer er bortreist denne uken og ingen andre enn meg har vært i leiligheten. Jeg oppdaget i dag at hårsprayen som står på soverommet vårt har mista toppa si. Den er faktisk sporløst forsvunnet. Alle som har brukt en hårspray vet at boksen er for tung til å f.eks bikke, miste toppa og reise seg opp igjen eller noe slikt. Toppen sitter også ganske godt på.

Så nå sitter jeg her da og har av en eller annen grunn låst døra inn til soverommet i håp om at spøkelser ikke kan gå gjennom dører :P Og det kommer ikke på tale at jeg skal sove i natt...

Samboeren har tatt toppa

Du har tatt av toppa, men har glemt at du har gjort det?

Du har tatt av toppa i søvne

el.l.

AnonymBruker
Skrevet

Edit: i følge en jeg kjenner som er en halvkjent klarsynt, så skal det hjelpe godt å si høyt i rommet : " jeg er ikke redd deg!"

Hahahaha, jeg er så enig! :fnise:

Jeg sa "la meg være i fred" og nå føler jeg meg litt smågal som sier slike ting ut i rommet..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har tatt toppa

Du har tatt av toppa, men har glemt at du har gjort det?

Du har tatt av toppa i søvne

el.l.

Samboeren min må da ha kjørt hit og tatt av toppa mens jeg har vært på butikken i dag (jeg har vært syk) noe jeg tviler på siden han er på ferie.

Jeg har ikke rørt hårsprayen siden jeg kjøpte den. Jeg tar ikke av toppa på noe jeg ikke bruker.

Og jeg går heller ikke i søvne..

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min må da ha kjørt hit og tatt av toppa mens jeg har vært på butikken i dag (jeg har vært syk) noe jeg tviler på siden han er på ferie.

Jeg har ikke rørt hårsprayen siden jeg kjøpte den. Jeg tar ikke av toppa på noe jeg ikke bruker.

-TS

Hvordan vet du at toppa var på tidligere i dag?

AnonymBruker
Skrevet

-TS

Hvor har den ligget i mellomtiden?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at toppa var på tidligere i dag?

Fordi jeg så flaska da jeg gikk ut av soverommet. Da var toppa på.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har den ligget i mellomtiden?

På en kommode på soverommet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha vært en nisse?

Det kan det også ha vært :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Har du hund/ katt el.l.?

Skrevet (endret)

Du har et miljøvennlig spøkelse i hus.

Endret av Kystpia
AnonymBruker
Skrevet

Har du hund/ katt el.l.?

nei :) Uansett kunne ikke en katt dratt av en topp på en hårspray. Det er klin umulig. Skjønner ikke engang hvordan et spøkelse kan ha gjort det jeg. Jeg som menneske synes den toppa er tung å få av :P

AnonymBruker
Skrevet

nei :) Uansett kunne ikke en katt dratt av en topp på en hårspray. Det er klin umulig. Skjønner ikke engang hvordan et spøkelse kan ha gjort det jeg. Jeg som menneske synes den toppa er tung å få av :P

Har du funnet toppa?

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har nøkler til huset ditt som driver gjøn med deg pga at dere har "spøket" (hihi, unnskyld valg av ord ) om spøkelser

AnonymBruker
Skrevet

Andre som har nøkler til huset ditt som driver gjøn med deg pga at dere har "spøket" (hihi, unnskyld valg av ord ) om spøkelser

Vi har 1 nøkkel til huset vårt dessverre :P Så det går heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Har du funnet toppa?

nei :P

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 1 nøkkel til huset vårt dessverre :P Så det går heller ikke.

Du og samboeren din har ikke hver deres nøkkel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...