Rotemor Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Det ser veldig fristende ut, men sjokolade er jo vrient å jobbe med. Kan det anbefales, eller havner den raskt innerst i skapet?
Nefarian Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Har bare kost meg med dette hos andre, yammi yammi Ikke vanskelig å dyppe frukt, bær og marshmallows i sjokoladen nei. Det skal være ganske greit å smelte sjokoladen også... men innbiller meg at fontenen må være vanskelig å få ren? 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Veldig raskt innerst i skapet.. Sjokoladen må blandes ut med olje for å bli rennende, og smaken blir deretter. Har brukt vår to ganger, men jobben for å få det til er større enn kosen. Anonymous poster hash: 4c054...137 1
Rotemor Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2015 Veldig raskt innerst i skapet.. Sjokoladen må blandes ut med olje for å bli rennende, og smaken blir deretter. Har brukt vår to ganger, men jobben for å få det til er større enn kosen. Anonymous poster hash: 4c054...137 Jeg var litt redd for det ja,.. Det er kanskje like greit å smelte sjokolade i vannbad og helle over frukten...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Jeg var litt redd for det ja,.. Det er kanskje like greit å smelte sjokolade i vannbad og helle over frukten... Ja, smelt sjokolade i en bolle og dypp til den er kald, og smelt på nytt. Mindre jobb faktisk! (Vaskingen av fontenen er enkel, man bare tar av den øverste delen og skyller i varmt vann så smelter sjokoladen bort) Anonymous poster hash: 4c054...137 1
Rotemor Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2015 Takk, dere:) Da blir det sjokoladefest uten fontene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå