aline Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 lurer jammen på om jeg er premenstruell jeg? Jeg freser og banner for den minste ting, og gråter innvendig av større ting, og reagerer på ting jeg vanligvis VET å holde meg unna.... no dritt er det!!! :evil: :cry:
Gjest Catwoman Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Sikkert PMS, og det er så deilig å få mensen etter noen dager som er sånn som du beskriver, for da kan man tenke "å det er derfor jeg har hatt noen sånne dager" og finne en forklaring på noe man elelrs ikke ville hatt en forklaring på. Deretter går man i kjøleskapet og henter ut en diiiger sjokolade
Gjest Coral Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Kan høres slik ut ja, kjenner meg veldig igjen i hvert fall! Slitsomt mens det står på, men varer heldigvis ikke så lenge Og for min del hjelper det litt når jeg kommer på at det må være det som er grunnen til at jeg feks reagerer mye sterkere enn vanlig..
aline Skrevet 2. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2004 men det er jo EI HEL UUUUUUUKE til jeg får mensen jo!!!!
Gjest Catwoman Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 Men uansett om det er mensen eller ikke, så er det lov å ha sånne perioder innimellom. :trøste:
aline Skrevet 3. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2004 :rosasmil: føler meg foreløpig litt bedre, men ulmer litt idag også...
Sarabi Skrevet 3. august 2004 #9 Skrevet 3. august 2004 Har det akkurat likedan i dag Aline... Kjæresten har fått gjennomgå flere ganger i dag allerede.... :cry: Vet ikke helt hvem av oss som har det verst....
aline Skrevet 3. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2004 ... Vet ikke helt hvem av oss som har det verst.... nei, siste eksen min hadde det ikke enkelt bestandig han heller når jeg hadde pms...
Sarabi Skrevet 3. august 2004 #11 Skrevet 3. august 2004 nei, siste eksen min hadde det ikke enkelt bestandig han heller når jeg hadde pms... Alt hva de må finne seg i... Stakkars..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå