Cassandra Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 I dag har jeg bursdag... Jeg ble vekket med frokost og pakker på senga... Dette er mitt siste år som "ung voksen". Neste år blir jeg voksen... *sukk* Hvor ble alle årene av???? Jeg er glad jeg har maaaaaange år foran meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei Cassandra, grautlerer med dagen :D Nyt det siste året som "ung voksen" og vit at det ikke er så ille å bli "voksen" heller når den tiden kommer man venner seg til det nemlig...... Kos deg på dagen, klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2002 #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Gratulerer med dagen, Cassandra! Den begynte bra, skjønner jeg - håper den blir aldeles strålende utover ettermiddagen og kvelden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Gratulerer med dagen!! :D Kos deg masse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. juni 2002 #5 Del Skrevet 28. juni 2002 Hurra!! Hurra!! :D Gratulerer så mye med dagen, da. Håper du får en kjeme dag, med ballonger og bursdagskake :blunke: Have fun! Klemmer i fra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 28. juni 2002 #6 Del Skrevet 28. juni 2002 3 x hurra! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 28. juni 2002 #7 Del Skrevet 28. juni 2002 Hurra for deg! :D Ønsker deg en herlig dag! Klem fra meg *Miss Gemini* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. juni 2002 #8 Del Skrevet 28. juni 2002 Heia Junibarn Gratulerer masse med dagen!!!!! Stor bursda'klem fra Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 28. juni 2002 #9 Del Skrevet 28. juni 2002 ~~~~~~~~ Kjempe stor hilsen fra meeeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 28. juni 2002 Tusen takk for gratulasjoner... Gjør siste rest av bursdagen min enda kjekkere :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. juni 2002 #11 Del Skrevet 28. juni 2002 GRATUELRER SÅ MYE MED DAGEN DIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. juli 2002 #12 Del Skrevet 10. juli 2002 Så ikke denne før nå, Cassandra! I alle fall: Gratulerer så mye med vel overstått! Hurra hurra hurraaaaa! Børrsdasklæm til Cassandra-stor-pike-nå ;-) fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå