AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Hei! Jeg vil kjøpe en god tredemølle som jeg skal ha hjemme. Jeg har ingen peiling og tar i mot tips!:-) Hvilke merker er gode? Jeg synes det er viktig at den er stabil, har bredt løpebånd og at Max hastighet ikke er under 20. Noen med litt peiling her? Det er så fryktelig mye å velge mellom! Prismessig gjerne ikke over 20.000 Tusen takk! :-)Anonymous poster hash: 90897...2d4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Det er veldig mye å velge i. Generelt får du som regel det du betaler for, så dersom du skal bruke den mye kan det lønne seg å ligge i det øvre prisleie. Sjekk effekten på på motoren; kraftigere motor jo bedre. Mulighet for høy nok stigning, Høy nok toppfart for ditt bruk. De biligste klarer ikke like høy hastighet som de dyrere. Sjekk at møllen kan slås sammen og at du får plass til den. De billigere møllene er som regel nettere, men spinklere. Anonymous poster hash: 3f0fd...47c
Gjest Runforit Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har hatt en Proform mølle i 6 år nå. Synes det er fantastisk. Kjøpte den på XXL til 15.000 og den er like fin i dag 6 år senere med så og si daglig jogging.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har hatt en Proform mølle i 6 år nå. Synes det er fantastisk. Kjøpte den på XXL til 15.000 og den er like fin i dag 6 år senere med så og si daglig jogging. Jeg er på min 2. Pro-Form mølle nå, og er enig med deg. Den første holdt i 7 år med daglig bruk, da begynte den å bli litt ustabil i farten, og dempingen var ikke lenger like god. Det finnes mange andre gode også, men jeg kommer til å holde meg til Pro-Form. God demping, rask opp og ned i fart, lang og bred løpebane, den går opp til 20 km/t, og har god incline. Skal du ha en god mølle som holder lenge bør du uansett merke ikke kjøpe de billigste variantene. Gå for mellomklassen, de som ligger i prisklassen 12 000 til 20 000. De er de mest robuste og holdbare. Anonymous poster hash: 2cecd...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå