esmer Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Hei fine Jeg har lyst på samme hårfarge som bloggeren under. Har brunt hår selv. Jo mer jeg skriver her nå jo mer innser jeg at jeg bør dra til frisøren, selv om jeg er fattig student Er dette ombre? Ser det er litt karamellaktig mot toppen og blir blondere mot tuppen.. Og dere som har farget håret slik, vet dere hvor mye det koster, sånn ca? Har middellangt hår, men har aldri vært hos frisøren i Norge, så vet egentlig ikke hvor mye sånt koster
Gjest BonBon Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Sjekk om du bor i nærheten av en frisørskole. Mye penger å spare der!
Aphrodite Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Sjekk om du bor i nærheten av en frisørskole. Mye penger å spare der! Støttes! Eller et opplæringskontor.
Infinite Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Dette er ombre ja, og bør gjøres hos frisøren for å få en jevn og naturlig overgang mellom fargene.
esmer Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2015 Takk for svar jenter Skal absolutt til frisøren. Noen som har tatt ombre som vet hvor mye det kan koste?
Vill Skrevet 8. januar 2015 #6 Skrevet 8. januar 2015 Søk på "hårmodeller (putt in din by)" eller lignande på facebook. Veit det finnes grupper der lærlinger skriver ut når dei treng modeller. Der kan også du skrive kva behandling du ønsker, og lærlinger kan ta kontakt med deg. Nokre plassar får du til og med gratis farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå