*Shira* Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Jeg sliter med både muskler og ledd. Jeg tenkte jeg skulle prøve denne behandlingsformen. Noen som har erfaring? Noen i Oslo helst Majorstuen område som kan anbefales? Tanks :-)
Gjest Ethereal Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Jeg stilte samme spørsmål for en tid tilbake (kanskje for en måned siden?). Jeg fikk bare ett svar, men kanskje du har mer flaks? Kiropraktorer driver med mer eller mindre de samme tingene.
nyibyen Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Alt jeg vet om naprapater er at en god venninne av meg med ryggproblemer prøvde det på anbefaling fra en hun kjenner som pres sin naprapat opp i skyene. Hun kjente ryggen ble litt bedre, men det forsvant ikke helt. (Nå må det nevnes at hun gikk til utallige andre også uten å få ønsket resultat...) Det eneste problemet tror jeg var at naprapaten ikke hadde fullmakt til å henvise henne til røntgen, så hun måtte gå via noen andre for å få til det.
Pusekatt Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Jeg har gått en del til naprapat, og er veldig godt fornøyd med den type behandling. Det er en kombinasjon av muskulær behandling og manipulasjon av ledd. Har gått til Thomas Hesthammer hos Naprapat 1, han holder til nede ved Oslo Børs. Har gått mye til fysioterapeut og kiropraktor før, men synes naprapati funker vesentlig bedre for meg.
Pusen Skrevet 3. august 2004 #5 Skrevet 3. august 2004 Enig med sistemann her. Naprapati er bedre enn fysioterapi og kiropraktor. Jeg er kjempefornøyd og det er mange andre som jeg kjenner også! Verdt å prøve!
Gjest Catwoman Skrevet 3. august 2004 #6 Skrevet 3. august 2004 http://www.naprapat.org/ her er ihvertfall en side om det. :-)
*Shira* Skrevet 4. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2004 Idag har jeg vært på min første behandling. Valgte Naprapatgruppen, hos en svenske som het Jan Frantz. Litt spes. type ved første øyekast, litt shabby på en måte. Først undersøkte han meg og fant alle mine ømme pkt. Deretter fikk jeg noen elektroputer der hvor musklaturen var øm. Når disse ble aktiverte fikk jeg helt latter kick :oops: Det var såååååååå deilig og litt vondt på samme tid. Det føltes som om jeg hadde 1 million små maur på kroppen som masserte meg Utrolig godt. Etter dette fikk jeg noen varmetepper på rygg og rompe. Etter dette ble jeg massert og knekket på. Jeg føler meg mye bedre nå og gleeeeeder meg til neste undersøkelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå