AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Del Skrevet 7. januar 2015 Skal av ulike årsaker snart flytte hjem til foreldrene mine for en kortere periode (3-6 mnd). Da det ikke er "plass" i 1 etasje skal jeg flytte inn i kjelleren hvor det er stue, soverom , gang og bad. Det er endel fukt i stua og også noe på soverommet og det er litt typisk "kjellerlukt". Vet dette ikke er helt positivt for helsa, men er bare slik det må bli for en liten periode og har derfor tenkt at en avfukter kanskje kan bidra til å redusere fuktproblemet? Er det noen her som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: b429a...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg er på første uka med min avfukter nå. Fjerner 1 liter vann av lufta pr dag. Merker veldig forskjell og kjellerlukten ble borte etter bare et døgn. Nå har jeg luftfuktighet på 35%, før hadde jeg på 70%! Anonymous poster hash: a6c2c...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg er på første uka med min avfukter nå. Fjerner 1 liter vann av lufta pr dag. Merker veldig forskjell og kjellerlukten ble borte etter bare et døgn. Nå har jeg luftfuktighet på 35%, før hadde jeg på 70%!Anonymous poster hash: a6c2c...c19 oi! det høres jo utrolig ut. hvilken avfukter har du?=) Anonymous poster hash: b429a...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Del Skrevet 7. januar 2015 En mitsubishi. Husker ikke Modellnr. Anonymous poster hash: a6c2c...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 7. januar 2015 #5 Del Skrevet 7. januar 2015 Har god erfaring med en fra Biltema. Klarer å ta ut overraskende mye fukt, vi har brukt den på vaskerommet for å tørke klær raskere. Det er en fordel om man kan sette den i tilknytning til et sluk. Da slipper man å passe på å tømme kammeret hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2015 #6 Del Skrevet 7. januar 2015 Slange i sluket er gull. Samtidig er det lurt å ikke gå for de billigste avfukterne. De er alle som en kompressorbaserte og fungerer dårligere jo kaldere det er. Les. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Del Skrevet 9. januar 2015 Takk for svar alle=) bestilte en fra sandstrom i går og får den om noen dager. Er ikke en av de dyreste modellene, men skal visstnok fungere godt. Kommer til å bo i kjellern, så derfor vil temperaturen uansett ligge på rundt 20 grader:) Anonymous poster hash: b429a...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå