Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å søke, men fikk opp håpløst mange sider..

Er ute etter en god og søt parfyme,noen som har noen gode forslag?

Skal gå amok i tax free`en om et par dager :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om den er søt, men lukt på chanel mademoiselle!!! super-god!

Gjest Odense
Skrevet

Versus fra versce er søt..Det er også Dalissime fra Slavador dali og Ibizia fra hmm..glemte merket i farten..

Skrevet

Den nye til Gucci. Husker ikke helt navnet på den, men den kommer i en firkantet kloss av en flaske, og er rosa. Kjempegod!

Skrevet
vet ikke om den er søt' date=' men lukt på chanel mademoiselle!!! super-god![/quote']

Mmm..Denne er god!

Selges den i norge og? Noen som vet hvor mye den koster?

Gjest Ethereal
Skrevet

Den selges i Norge (siden 2001) og koster rundt 600 for 50 ml edp.

Skrevet

Ok, denne står høyt på ønskelisten. Angrer på at jeg ikke kjøpte den på tax free, kostet vel 350 NKR. Så vidt jeg husker. Anbefaler denne ja..

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du betalte ca 350, var det nok Edt; den har hvit kork. Edp har liten glassklar kork, og jeg tror jeg betalte ca 460 for den. For to år siden...

Skrevet

Mange av Escada sine er riktig søte og fruktige. Lancome Miracle er et annet alternativ.

Skrevet

Lolita Lempica er nydelig og skikkelig søt.

Skrevet

Er helt frelst på Hypnotic Poison fra Dior - litt tung og søtlig - får utrolig mange komplimenter for den! :-) Typisk kveldsparfyme!

Skrevet
Hvis du betalte ca 350' date=' var det nok Edt; den har hvit kork. Edp har liten glassklar kork, og jeg tror jeg betalte ca 460 for den. For to år siden...[/quote']

Jeg betalte mellom 5 og 6 hundre på taxfree på gardemoen nå for et par uker siden. det var ED Parfume 50 ml. Ja, liten glasskork.

Gjest Ethereal
Skrevet

Ibiza Hippie er fjorårets utgave fra Escada; årets heter Island Kiss. Denne kan også anbefales til dem som liker det fruktige, søte (uten at jeg helt skjønner hvorfor disse er så populære :klø: )

Ellers er Gloria fra Cacharel veldig søt, og litt vaniljeaktig, eller Amor Amor fra samme merke.

Skrevet

Takker for tips, de er notert :) (jeg reiser straks)

har sommerparfymen til escada fra i fjor og i år,liker de.

Men prøve noe nytt nå.

God sommer jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...