Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Jeg har en vaskemaskin som jeg kjøpte i 2002. Har hatt service på den 3 ganger for forkjellige ting. Det er fortsatt noe galt. Sist jeg hadde service mente reparatøren at det antageligvis har vært noe galt hele tiden og det rettet han da. Nå tar den ikke inn skyllemiddel. Har helt varmt vann i beholderen, men det hjelper ikke. Satte på et program nå, og det har "hengt seg opp". Er lei hele maskinen og vil ha en ny! Kan jeg kreve å få en ny?
Gjest Tex Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Jeg hadde ihvertfall ikke gitt meg på å få en ny. Tru med TV2 hjelper deg og Forbrukermagasinet, det pleier "pussig nok" å hjelpe i sånne situasjoner....
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Jeg har ikke prøvd å få en ny, tenkte jeg skulle sjekke her først. Har ikke så peiling på forbrukerloven.
Peluche Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Ring forbrukerombudet. Det er et visst antall ganger selger kan forsøke å reparere produktet før han må gi deg et nytt.
14062003 Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Produsent har 3 ganger på å reparere samme feil. Men dersom det stadig er feil, så har du jo ikke fått den varen du har bestilt - og bør få reklamere. Forbrukerkjøpsloven ligger ute på www.lovdata.no og er enkel å forstå. Jeg ser ikke vitsen med å gå til TV før man har prøvd å reklamere på produktet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå