wish177 Skrevet 7. januar 2015 #1 Del Skrevet 7. januar 2015 Heisann jeg er en man på 19 alder som lurer på hvilken produkter bør man kjøpe for å fjerne døde hudceller på ansiktet. Vet ikke om det er det samme for kvinner og menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Del Skrevet 7. januar 2015 Spør på apotek. Der har de mange ulike produkter i forskjellige merker. Anonymous poster hash: 8bf88...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg bruker en ansiktspeeling fra Nivea, kjøpt på Vita eller noe sånt. Ikke noe fancy smancy i det hele tatt, men den er mild og funker. Anonymous poster hash: d8c80...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 7. januar 2015 #4 Del Skrevet 7. januar 2015 Spørs jo hva du ser for deg å bruke og å legge i det, men jeg kan anbefale Silkn Revit peelingapparat! Jeg fikk det til jul, det er helt suverent http://www.lefdal.com/product/personlig-pleie/helse/REV1PE2001/silk-n-revit-mikrodermabrasjonssystem-rev1pe2001# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå