Gå til innhold

Hvordan kommer over ei jeg må se hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I sommer møtte jeg ei jente. Vi fikk raskt god kontakt. Fantastisk kjemi, men jeg holdt igjen.
Vi møttes og hadde det veldig fint sammen, men ut på høsten ble hun forelsket i meg. Jeg holdt fortsatt igjen - ikke fordi jeg ikke likte henne.
Til slutt sa hun i fra at hun ikke kunne holde på slik. Hun ville ha noe mer - noe jeg ikke kunne gi henne.
Etter et par uker fant jeg ut at jeg ville ha henne. Jeg kunne ikke la henne gå. Jeg var blitt forelsket i henne. Men hun ville ikke. Hun kunne ikke.

Hun er ferdig med meg(mulig hun har møtt noen, men sier ikke noe til meg). Hun har ingen følelser for meg. Men jeg er forelsket i henne og må se henne hver bidige dag. Jeg kommer meg ikke videre, selv om jeg vil. Jeg finner ingen negative sider av henne, ingen! Jeg har bare positive. Og de er alle bedre enn noen jeg noen gang har hatt. Jeg er 30 år og har erfaring, så det er ikke slik at hun er min første. Og jeg vet at det kommer noen som er finere(slik har det i hvert fall vært før, men jeg er tross alt halvveis til 60...)

Det er så fryktelig irriterende at jeg ikke klarer å komme over henne. Så ufattelig plagsomt. Og det plaget meg så utrolig at jeg må se henne hver dag og vite at jeg er forelsket og hun ikke bryr seg.

Hvordan skal jeg komme over henne? Jeg vil, men jeg klarer ikke. Hennes positive og fantastiske sider dukker alltid opp! Jeg blir gal!!!

Anonymous poster hash: 221c2...67f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Møt andre damer.

TS her:

Den har jeg førsøkt for, men det funket dårlig. Blant annet derfor jeg holdt igjen med denne jenta. Var nylig kommet ut av et forhold og tenkte det var en god idé å møte ei ny jente.

Gjest gjestvest
Skrevet

Hvorfor må du se henne hver dag? Jobber dere sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du se henne hver dag? Jobber dere sammen?

TS her:

Det spiller egentlig ingen rolle. Jeg må i hvert fall se henne hver dag enten jeg vil eller ikke. Og det er det som er så frustrerende i min prosess med å komme over henne.

Gjest gjestvest
Skrevet

Se henne for deg i de mest disgusting situasjoner istedenfor vakre: pille seg i nesa, grrrave, sitte på dass osv.

AnonymBruker
Skrevet

I sommer møtte jeg ei jente. Vi fikk raskt god kontakt. Fantastisk kjemi, men jeg holdt igjen.

Vi møttes og hadde det veldig fint sammen, men ut på høsten ble hun forelsket i meg. Jeg holdt fortsatt igjen - ikke fordi jeg ikke likte henne.

Til slutt sa hun i fra at hun ikke kunne holde på slik. Hun ville ha noe mer - noe jeg ikke kunne gi henne.

Etter et par uker fant jeg ut at jeg ville ha henne. Jeg kunne ikke la henne gå. Jeg var blitt forelsket i henne. Men hun ville ikke. Hun kunne ikke.

Hvorfor kunne hun ikke? Det var bare et par uker siden hun ville ha noe mer med deg.

Får følelsen av at du ikke forteller hele historien.

Anonymous poster hash: 786e9...37a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var merkelig at hun kom over deg så raskt. Da virker hun jo ganske flyktig. Og det er jo ikke en så fin egenskap, er det vel? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kunne hun ikke? Det var bare et par uker siden hun ville ha noe mer med deg.

Får følelsen av at du ikke forteller hele historien.

TS her:

De to ukene var før jul. Hun sa, etter to uker, at hun hadde tenkt, og dette med meg var ikke noe hun ville satse på. Hun følte ikke at det var henne jeg ville ha. Hun følte seg som nr. 2 siden jeg holdt tilbake pga eksen min. Og hun ville alltid føle det slik. Hun sa rett ut at hvis vi tar opp kontakten igjen så ville hun bli betatt av meg, forelske seg igjen og etter en stund ville hun ikke klar mer fordi dette med eksen min ville henge igjen.

Men det er ikke det, det handler om. Jeg har innsett at hun ikke vil ha meg. Jeg har forsøkt, men hun er ikke til å rikke. Derfor må jeg komme over henne...

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var merkelig at hun kom over deg så raskt. Da virker hun jo ganske flyktig. Og det er jo ikke en så fin egenskap, er det vel? :)

TS her:

Joa, det kan du kanskje si. Jeg ble veldig overrasket selv over at hun plutselig bestemte seg for at hun ikke villle ha meg.

Men som sagt, jeg vil bare komme over henne. Det er ikke noe mer der å hente. Men hun er så pen, så fanastisk, og det plager meg. For det gjør bare dette enda verre.

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

De to ukene var før jul. Hun sa, etter to uker, at hun hadde tenkt, og dette med meg var ikke noe hun ville satse på. Hun følte ikke at det var henne jeg ville ha. Hun følte seg som nr. 2 siden jeg holdt tilbake pga eksen min. Og hun ville alltid føle det slik. Hun sa rett ut at hvis vi tar opp kontakten igjen så ville hun bli betatt av meg, forelske seg igjen og etter en stund ville hun ikke klar mer fordi dette med eksen min ville henge igjen.

Men det er ikke det, det handler om. Jeg har innsett at hun ikke vil ha meg. Jeg har forsøkt, men hun er ikke til å rikke. Derfor må jeg komme over henne...

Det er jo ikke så lenge siden dere avsluttet det, og den gangen var du ikke klar for noe seriøst. Så når du kommer bare fire uker etterpå og annonserer at du vil ha noe seriøst med henne, så virker det ikke så overbevisende. Hvis du virkelig vil ha henne, så vil jeg råde deg til å ta tiden til hjelp. Hvis du viser overdreven interesse for henne nå, så kan det virke som det bare er fordi hun glapp unna. Så du bør ligge litt lavt nå. Så, når det er gått en måneds tid, så kan du fortelle henne at du er seriøst interessert i henne, men du må ikke forvente noe av henne. Og så kan du la det gå enda mer tid, før du igjen viser at du er seriøst interessert. Da blir det mer overbevisende. Men hvis du i mellomtiden roter med andre jenter, så er det ikke overbevisende, og da fortjener du henne heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg ser nå at du bare vil komme over henne. Men jeg skjønner ikke helt at du bare gir helt opp. Hun likte deg jo veldig godt, men timingen var ikke helt god for deg da. Dette kan jo bli fikset hvis du klarer å overbevise henne om at du vil noe seriøst. Men vent til det er gått litt tid, så hun kan tro deg.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så lenge siden dere avsluttet det, og den gangen var du ikke klar for noe seriøst. Så når du kommer bare fire uker etterpå og annonserer at du vil ha noe seriøst med henne, så virker det ikke så overbevisende. Hvis du virkelig vil ha henne, så vil jeg råde deg til å ta tiden til hjelp. Hvis du viser overdreven interesse for henne nå, så kan det virke som det bare er fordi hun glapp unna. Så du bør ligge litt lavt nå. Så, når det er gått en måneds tid, så kan du fortelle henne at du er seriøst interessert i henne, men du må ikke forvente noe av henne. Og så kan du la det gå enda mer tid, før du igjen viser at du er seriøst interessert. Da blir det mer overbevisende. Men hvis du i mellomtiden roter med andre jenter, så er det ikke overbevisende, og da fortjener du henne heller ikke.

Ok, jeg ser nå at du bare vil komme over henne. Men jeg skjønner ikke helt at du bare gir helt opp. Hun likte deg jo veldig godt, men timingen var ikke helt god for deg da. Dette kan jo bli fikset hvis du klarer å overbevise henne om at du vil noe seriøst. Men vent til det er gått litt tid, så hun kan tro deg.

TS her:

Jeg har tenkt i de baner at jeg bare skal gi det tid. Jeg frykter bare at det blir noen vonde uker og måneder.

Men du har et godt poeng med at det er lite overbevisende nå, så kort tid etter. Hvis jeg fortsatt har følelser for henne om en måned, så kan jeg se hva jeg da gjør.

Takk for tilbakemelding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...