AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Nå jeg lagt meg tidlig igjen.. Mannen er fortsatt på jobb ( har ikke kommet hjem før på natten hele uken).. Har jeg grunn til bekymring? Han klår og "prøver seg" når han kommer hjem, men jeg er sur fordi jeg må sitte hjemme alene, kveld ettter kveld. Så jeg later som at jeg sover.,Anonymous poster hash: 3935a...bb3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Han sitter på kontoret, sier han.. Anonymous poster hash: 11ec3...fda
Gjest Salvesen Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Hvorfor må De sitte hjemme alene fordet om mannen er på jobb? 6
Pup Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 hvorfor legger du deg så tidlig da? Jeg synes du burde dra ut jeg. Vær UTE når mannen kommer hjem! Så kommer du hjem 3-4 timer etter han: brisen og i godt humør. Fint sminka og med noe klær fra den "fine" hylla i skapet som du ikke har fått bruk for på lenge. Da skal du se han kommer hjem tidligere imorgen da :D 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Hvorfor må De sitte hjemme alene fordet om mannen er på jobb? Jeg har ett lite barn som jeg må passe påAnonymous poster hash: 11ec3...fda
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 hvorfor legger du deg så tidlig da? Jeg synes du burde dra ut jeg. Vær UTE når mannen kommer hjem! Så kommer du hjem 3-4 timer etter han: brisen og i godt humør. Fint sminka og med noe klær fra den "fine" hylla i skapet som du ikke har fått bruk for på lenge. Da skal du se han kommer hjem tidligere imorgen da :D Jeg legger meg tidlig fordi heg ikke orker å sitte oppe å vente til klokken to om natten når jeg skal opp på jobb.. Jeg har barn som jeg ikke kan gå fra.Anonymous poster hash: 11ec3...fda
Pup Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Jeg legger meg tidlig fordi heg ikke orker å sitte oppe å vente til klokken to om natten når jeg skal opp på jobb.. Jeg har barn som jeg ikke kan gå fra.Anonymous poster hash: 11ec3...fda åh. Men om du noen gang har barnevakt stemmer jeg for den ideen Skjønner at det er surt og irriterende at han skal være borte hele kvelden (og halve natta!) ogSÅ begynne å klå.. Jeg mener, ser han ikke at du sover :S ? Men det beste ville nok vært å snakke med han, fortell at du synes situasjonen som den er er dritt. Og at du er sint (?) Hvem vet hva han tenker, kanskje han ikke har tenkt over at det plager deg engang. Og kanskje kan han forklare deg hvorfor det er så nødvendig at han er så sein hver eneste dag. Hvert fall ikke bare lat som ingenting. 1
Pipzky Skrevet 7. januar 2015 #10 Skrevet 7. januar 2015 Hvaslags kontor jobb er det. Det er noen yrker som krever overtid fra januar til juni :-)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Skrevet 7. januar 2015 Han er utro så klart. Det er da ikke "så klart". Kan vel være han jobber. Anonymous poster hash: d8fc2...823 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Får de ikke "spise" hjemme begynner de å "spise" ute. Noe alle kvinner burde tenke over. Anonymous poster hash: 165f2...542
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Skrevet 7. januar 2015 Får de ikke "spise" hjemme begynner de å "spise" ute. Noe alle kvinner burde tenke over. Anonymous poster hash: 165f2...542 og menn eller er kun menn utro? kult at vi kvinner er helgener Anonymous poster hash: 45c76...20c 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #14 Skrevet 7. januar 2015 og menn eller er kun menn utro? kult at vi kvinner er helgener Anonymous poster hash: 45c76...20c jeg er kvinne selv, og mener at prioriterer man ikke sexlivet (begge to selvsagt - men kvinner er mest kjent for å ha vondt i hodet og bruke sexnekt og slikt tull i krangler) vil den ene til slutt være utro. Anonymous poster hash: 165f2...542
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. januar 2015 #15 Skrevet 7. januar 2015 Masse folk på kontor som sitter lange dager nå pga. årsregnskap.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #16 Skrevet 7. januar 2015 Han sitter på kontoret, sier han.. Anonymous poster hash: 11ec3...fda Den har vi vært med på før. Ta deg en kjøretur og se om det er lys på kontoret. Anonymous poster hash: c27ae...63b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #17 Skrevet 7. januar 2015 Du ser jo når lønningen kommer om han har vært utro eller på kontoret :D Uansett, å gang på gang avvise ham er vel som å be om at han til slutt er utro. Anonymous poster hash: 7666f...90e 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #18 Skrevet 7. januar 2015 Du ser jo når lønningen kommer om han har vært utro eller på kontoret :D Uansett, å gang på gang avvise ham er vel som å be om at han til slutt er utro.Anonymous poster hash: 7666f...90e Hos mange blir det slik etter at paret fikk sitt første (og siste?) barn: de vil ikke ha sex...tiden går og plutselig har det gått 2 år. Ofte blir det slutt når barnet er ca 2 år. Betyr ikke at noen av de var utro!Anonymous poster hash: 85e99...4f2
79kreps Skrevet 7. januar 2015 #19 Skrevet 7. januar 2015 Nå vil de jo ha sex, hun bare avviser fordi hun er sur. Og det var ment som en spøk. Om han sier at han er på jobb så bør en jo stole på det.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #20 Skrevet 8. januar 2015 Nå vil de jo ha sex, hun bare avviser fordi hun er sur. Og det var ment som en spøk. Om han sier at han er på jobb så bør en jo stole på det. der har vi fenomenet sexnekt igjen... skjønner ikke at enkelte kvinner tror dette er et gode menn må gjøre seg fotjent til. De graver som regel sin egen grav med slikt tull, kan nesten takke seg selv når mannen er utro. Anonymous poster hash: 165f2...542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå