AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg er litt fantasiløs i matveien og trenger noen tips til sunne lunsjer med lite kalorier som ikke er basert på melk. Jeg har spist en del cottage cheese og kesam nemlig, men det funker dårlig for magen og eksemet mitt. Omelett er vel en ting og salater med kylling f.eks... hva annet? Har spist en del Ryvita med kjøttpålegg men må nevnes at jeg har ganske høy forbrenning så kroppen min krever MYE mat for å bli mett-jeg spiser som en mann. Så tynne knekkebrød må jeg spise masse av for å bli mett.. Er heldigvis relativt slank pga forbrenninga men etter 2 fødsler og 7 år med stillesittende arbeid begynner ting likevel å legge seg plagsomt mye rundt midja.-- Takk for svar! Anonymous poster hash: 1c52c...2a0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 PS spiser havregrøt til frokost hver dag, så trenger noe annet enn det,, Anonymous poster hash: 6a64c...b61
Gjest Runforit Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Her er masse inspirasjon: http://www.lavkarbogjortenkelt.net/?cat=12 Melkeprodukter byttes lett ut med soyaprodukter/kokosmell/fløte etc
Blå Trombone Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Suppe, kanskje? Eller gryterett (middagsrester). Ta med suppe på termos hvis du ikke har tilgang til mikrobølgeovn på jobb. Mange gryteretter smaker like godt kalde. Wraps med grønnsaker og kjøtt eller fisk er også godt til lunsj. Grove grønnsakmuffins eller grønnsakspannekaker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå