Gå til innhold

anbefal meg en mettende og veldig sunn lunsj (uten melk)!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt fantasiløs i matveien og trenger noen tips til sunne lunsjer med lite kalorier som ikke er basert på melk. Jeg har spist en del cottage cheese og kesam nemlig, men det funker dårlig for magen og eksemet mitt.

Omelett er vel en ting og salater med kylling f.eks... hva annet? Har spist en del Ryvita med kjøttpålegg men må nevnes at jeg har ganske høy forbrenning så kroppen min krever MYE mat for å bli mett-jeg spiser som en mann. Så tynne knekkebrød må jeg spise masse av for å bli mett.. Er heldigvis relativt slank pga forbrenninga men etter 2 fødsler og 7 år med stillesittende arbeid begynner ting likevel å legge seg plagsomt mye rundt midja.--

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 1c52c...2a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange tips, men er trett og skal legge meg snart så kan skrive mer utfyllende i morgen. Ville bare dele det første som falt meg inn: Avocado-sandwich. Altså, brød (som du tåler, gjerne hjemmelaget), enten om du rister det, griller det i ovnen eller bare har det vanlig, smører avocadoen ut som om det var smør, og så har du spekeskinke på toppen. Det er kjempegodt og metter! Tar som regel en hel avocado på to medium-store skiver.

AnonymBruker
Skrevet

Havregrøt!

Anonymous poster hash: 8ee1d...4a9
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Av en eller annen grunn ble innlegget postet 2 ganger og i den andre posten kommenterte jeg etterpå at jeg spiser havregrøt hver morgen så da lir det litt mye med det til lunsj også.. :) Men avocadosandwich er notert (dog jeg har lest at avocado er temmelig kaloririk?).

Kom med flere! :)

Anonymous poster hash: 6a64c...b61
Skrevet

Takk for svar! Av en eller annen grunn ble innlegget postet 2 ganger og i den andre posten kommenterte jeg etterpå at jeg spiser havregrøt hver morgen så da lir det litt mye med det til lunsj også.. :) Men avocadosandwich er notert (dog jeg har lest at avocado er temmelig kaloririk?).

Kom med flere! :)

Anonymous poster hash: 6a64c...b61

Ikke veldig. i store nok mengder så er det vel det, men man får mye næring fra avocadoen så den metter fort og du trenger ikke så mye. En avocado har for lite kalorier spør du meg, jeg sliter med å komme opp i det kalorinivået jeg burde ligge på :P
Gjest fotballflue
Skrevet (endret)

Ta en titt på lindastuhaug.blogg.no masse sunn og god mat :)

Endret av fotballflue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...