AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Som overskriften sier: Hvorfor er det så vanskelig å blande kakaopulver og væske? Anonymous poster hash: 02163...3b9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Det er ikke vanskelig. Det er lett å blande kakaopulver med vann eller lønnesirup, men det er vanskelig å blande med melk. Anonymous poster hash: b7482...02c
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Jeg pleier alltid å først ha i kakaopulveret (samt annet tørt), så tilsette ei spiseskje av melka/væska, og så rører jeg rundt til det blir en tykk grøt/glasur. Tilsetter så melka/væska litt etter litt under stadig omrøring (gjerne med en liten visp). Har ikke hatt noe problemer hittil.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Jeg pleier alltid å først ha i kakaopulveret (samt annet tørt), så tilsette ei spiseskje av melka/væska, og så rører jeg rundt til det blir en tykk grøt/glasur. Tilsetter så melka/væska litt etter litt under stadig omrøring (gjerne med en liten visp). Har ikke hatt noe problemer hittil. Akkurat det jeg nettopp har gjort og alltid gjør. Går helt fint. Anonymous poster hash: 3d49c...141 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå