Gå til innhold

Vil det hjelpe på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Apoteket kjører på 30% XL-S MEDICAL fat binder, no eg jar hatt lyst å prøve lenge. Tror dere det vil gi meg det litte ekstra nå når trening og kosthold ser ut til å fungere? Har minst 25 jeg skal ned over tid.

Anonymous poster hash: fe863...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Eller kanskje, hvis det å drite på seg er din greie...

AnonymBruker
Skrevet

Gjør man det da?

AnonymBruker
Skrevet

Gjør man det da?

Ja, du gjør det. Fettet vil gå ut bakluka i stedet for å bli tatt opp av kroppen, dvs du vil ha avføring mange, mange ganger om dagen

Anonymous poster hash: 08751...fa1

Gjest Runforit
Skrevet

Mange bæsjer på seg. Ville kjøpt voksenbleie.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe såpass... Hørtes jo, spes ut 😜

Gjest gjestvest
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe svisker?

AnonymBruker
Skrevet

Det spiser jeg hele tiden som snacks.

Skrevet (endret)

Skal prøve å la være å flåse nå, selv om det er sannhet det jeg sa i stad... Fettbinderen virker ved at den absorberer noe av fettet i maten du spiser. Det høres utmerket ut, men 1) man skal ha en del fett hver dag, også for å ta opp fettløselige vitaminer, 2) om du tar disse tablettene, bør du spise lite fett for å unngå den nevnte fettdiareen, og hvis du likevel spiser mindre fett, trenger du ikke disse tablettene. Blir litt som antabus. 3) Faren er dog stor for at du vil kompensere med å spise sukker isteden, siden fett ofte = smak, så da er du like langt, om ikke lenger. 4) Tablettene lærer deg ingenting om kosthold og ernæring, gjør ingenting med eventuelle psykologiske grunner til overvekten, og om du ikke legger om kosten permanent, vil du bli overvektig igjen etterpå, om du mot formodning skulle gå ned noe ved hjelp av disse tablettene. Bruk heller motivasjonen din til å jobbe med hva det nå er som gjør at du tar inn mer enn du forbruker.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe svisker?

Mye karbs i svisker da...

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan fortelle mere om disse tablettene?

Anonymous poster hash: aa820...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...