AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Hei :-) Noen som vet om en tights lik 2xu tightsen? Liker 2xu tightsen, men kunne tenkt meg en med liiitt mer stretch, men samtidig ikke så soft og stretchy at den drar seg inn i ræva og all plass om dere skjønner. Tightsen bør selvfølgelig ikke være gjennomsiktig Anonymous poster hash: fad91...16c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Prøv Skins! Jeg er veldig fornøyd med min (modell A400)... :-)Anonymous poster hash: 200c4...e6c
yohanha Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Prøv Skins! Jeg er veldig fornøyd med min (modell A400)... :-)Anonymous poster hash: 200c4...e6c Aldri hørt om :-) Hvordan er den i størrelsen? Endret 7. januar 2015 av yohanha
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #4 Skrevet 8. januar 2015 Aldri hørt om :-) Hvordan er den i størrelsen? Som 2xu... gå gjerne ned en størrelse...Anonymous poster hash: 200c4...e6c
skruf Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Jeg er helt hekta på Ronnish sine anti-shake tightser! Sitter som støpt, og holder mage og rumpe på plass Sklir ikke ned, og er ikke gjennomsiktig. Har både lange modeller, samt caprimodeller. Fåes også med ekstra høyt liv. Dessuten får man skikkelig fin rumpe i de, og det er jo ikke å forakte :D 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Hei :-) Noen som vet om en tights lik 2xu tightsen? Liker 2xu tightsen, men kunne tenkt meg en med liiitt mer stretch, men samtidig ikke så soft og stretchy at den drar seg inn i ræva og all plass om dere skjønner. Tightsen bør selvfølgelig ikke være gjennomsiktig Anonymous poster hash: fad91...16c Ingen er lik til 2XU tightsen, den er helt perfekt og kompresjonsfunksjon. Den skal være helt stram for å stimulere blodomløpet i beina.
Prorsum Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Kjempefornøyd med min Skins A400. Men synes ikke de er store i str. Jeg er en str. S eller XS til vanlig, og har min i S, og den er stram.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Takk for svar :-) Anonymous poster hash: fad91...16c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå