AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Kommer du på et merke med svært dårlig design? Er på leting etter ting som har en svært dårlig designprofil Design du gremmes av å se på, og virkelig skulle ønske kunne blitt redesignet. Gi meg et tips, vil finne de dårligste av de dårlige designene... Anonymous poster hash: b523d...31a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Moods of Norway. Anonymous poster hash: c672a...8ce 4
Riskrem Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Mener du klær eller ting? Møbler, elektronikk osv?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Mener du klær eller ting? Møbler, elektronikk osv? Designprofil, typ logo, nettside, fargebruk, osv. Anonymous poster hash: b523d...31a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Klær: desigual. Grøss! Og mye sportstøy; alt skal være knall/neonfarget, og det holder ikke med en farge på plagget, plagget skal helst hav 5-6 ulike knall/neonfarger. Er så tacky at jeg spyr litt i munnen for hver gang. Anonymous poster hash: 755e5...44e 2
Riskrem Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Jeg synes designet på vg.no er helt grusomt. Utrolig rotete og uovertsiktlig, stygg font, grelle farger osv.
Gjest Margit Spat Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 Til TS: det er litt vanskelig å forstå hva du mener. Hvis jeg tolker deg rett er ikke spørsmålet ditt "hvilke klesmerker er stygge?", men "gi eksempler på dårlig grafisk design" (eller noe i den duren). Tror du vil få flere svar hvis du stiller spørsmålet på nytt med mer presis problemstilling. Jeg har dessverre ingen eksempler for hånden selv.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 Alt som er så stygt det glemmer jeg kjapt. Anonymous poster hash: 5e379...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå