AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Bruker dere regnskapsfører eller gjør dere alt selv? Har ca. 400 billag i året og vurderer regnskapfører eller program på nett. Bedriften er untatt MVA så jeg slipper dette. På den ene siden tenker jeg at det er relativt enkelt; utgående faktura, kjøring, lokalleie. På den andre siden blir jeg forvirret bare jeg ser på næringsoppgave 1... Noen råd/tips? Hva gjør dere selv? Anonymous poster hash: 9b261...d43
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Jeg driver et firma (AS) og hadde ikke klart meg uten regnskapsføreren min. Er egentlig ikke så komplisert regnskap hos meg heller, men det oppleves mye tryggere når en "ekspert" har kontrollen for meg. Regnskapsfører og revisoren er mine viktigste "ansatte" som sørger for at alt skjer etter boka, ingen overraskende restskatter og aldri redd for å få bokettersyn eller andre former for kontroll/tilsyn. Jeg vet at alt er i skjønneste orden. Minuset er selvsagt at disse to personene koster meg alt for mange tusenlapper i året. Likevel er de gull verdt for min del. Anonymous poster hash: e068b...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå