79kreps Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Tenkte gå til innkjøp av nye håndduker. Vil helst ha noen som er skikkelig mye og som en faktisk blir tørr av når en bruker den. Ser helst at det ikke koster over 100 kroner pr stk i "dusj" størrelse. Noen som vil anbefale noen? De må selvsagt tåle tørketrommel!
Thorn Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Anbefaler på det aller varmeste bambushåndkler! Supermyke, med bedre oppsugingsevne enn bomull og visstnok antibakterielle. Jeg har Adil-serien fra Princess, som tilfeldigvis er på tilbud nå
79kreps Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2015 Hva som er bra med bambus i håndduker? Hvordan blir de over tid i maskin i trommel? Se om jeg får tatt en tur innom i morgen i en butikk å sett på de.
Thorn Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Jeg tørker mine kun i trommel, ser ikke noe slitasje over det året halvannet eg har hatt mine. Du kan lese litt om bambus f.eks. her, selv om det er en salgsside samsvarer det med det jeg har lest om bambus andre steder
79kreps Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2015 Takk for hjelpen. Skal se nærmere på de Leser også at Kronborg fra Jysk blir ofte anbefalt, samt det virker å være enighet i at de billigste fra Ikea også er veldig bra. http://bonkarakka.blogspot.no/2010/06/handklr-en-vitenskap.html
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Stemmer også for bambus👍ellers liker jeg godt basic serien fra kid
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Jeg bare elsker disse fra IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50159177/ og 29 kroner, da! Jeg skal hamstre! Anonymous poster hash: f9f2a...ef2
79kreps Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2015 Ser ut som det blir bambus denne gangen. Får bare håpe de har inne ulike størrelser i butikk, for på nett var der ikke mye å skryte av.
_Aries Skrevet 8. januar 2015 #9 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Jeg bare elsker disse fra IKEA http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50159177/ og 29 kroner, da! Jeg skal hamstre! Anonymous poster hash: f9f2a...ef2 Jeg fikk disse i gave engang. Tenkte at de ble bedre etter litt tøyskyllemiddel og en rundt i tørketrommel, men det hjalp lite. Så om du vil ha myke hånddklær anbefaler jeg ikke disse. Anbefaler også den serien fra Princess som Thorn anbefalte. Endret 8. januar 2015 av _Aries
79kreps Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2015 Viser seg at Adil serien er på vei ut, og blir erstattet av Bio. Bio serien kommer til nå kun i oransje og blå, altså ikke en farge jeg ønsker.
Thorn Skrevet 8. januar 2015 #11 Skrevet 8. januar 2015 Viser seg at Adil serien er på vei ut Da må jeg hamstre! Var butikken din helt tom? I følge nettet har min heldigvis ganske godt utvalg igjen, det er vel fordelen ved å bo på bygda.
MissCoverdale Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 http://www.kid.no/Product/Item.aspx?itemid=405115001 Jeg har disse, de er store og kjempemyke! Kid har ofte kampanjer på håndklær, så jeg hamstret sist de var på 50%.
79kreps Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2015 Da må jeg hamstre! Var butikken din helt tom? I følge nettet har min heldigvis ganske godt utvalg igjen, det er vel fordelen ved å bo på bygda. Fant en butikk som hadde inne i ønsket farge i alle størrelser, så da ble det 12 store, 8 mellom og 10 kluter. Endelig kan jeg kaste de gamle som er ett virrvarr av farger og ser rotete ut, i tillegg til at de er godt slitt. De får inn Bio i samme farger etterhvert, så da er det ikke noe stort problem i ettertid å kjøpe av denne serien. Forskjellen var minimal, litt tykkere striper på Bio slik jeg forstod det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #14 Skrevet 8. januar 2015 Jeg fikk disse i gave engang. Tenkte at de ble bedre etter litt tøyskyllemiddel og en rundt i tørketrommel, men det hjalp lite. Så om du vil ha myke hånddklær anbefaler jeg ikke disse. Anbefaler også den serien fra Princess som Thorn anbefalte. Det er sant. Jeg liker litt harde handklær. Anonymous poster hash: f9f2a...ef2
Fanteria Skrevet 8. januar 2015 #15 Skrevet 8. januar 2015 Vi har Kronborg fra Jysk og er kjempefornøyde. Nå var kriteriet mitt litt grov frotte og at man blir tørr. Nå vet jeg ikke hvilken grad av myk du er på jakt etter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #16 Skrevet 8. januar 2015 Liker best de ensfargede i alle regnbuens farger fra Princess. Må vaskes 2 - 3 ganger så blir de helt perfekt.Anonymous poster hash: ac788...3a9
79kreps Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 9. januar 2015 Får gå tilbake til denne tråden om jeg er missfornøyd med de jeg har kjøpt og må ha nye. Får ikke tatt de nye i bruk før tørketrommel kommer på mandag. Ønsker å ha de en runde i maskin + trommel før de brukes.
Rotemor Skrevet 9. januar 2015 #18 Skrevet 9. januar 2015 http://www.kid.no/Product/Item.aspx?itemid=405115001 Jeg har disse, de er store og kjempemyke! Kid har ofte kampanjer på håndklær, så jeg hamstret sist de var på 50%. Jeg også! Er kjempefornøyd. Har hatt omtrent alle variantene til Ikea og de kan ikke måla seg med disse.
79kreps Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #19 Skrevet 9. januar 2015 Tydeligvis mange meninger når det gjelder dette. 230 kroner for en håndduk er uansett ikke aktuelt. Blir fort veldig dyrt da når en skal ha i flere størrelser og gjerne 10 av hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå