Unguvitendejente Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Hvordan skal jeg forholde meg til at min eks. Kjæreste og stemor har hatt sex? Og pappa er gift med henne fortsatt og vet ingenting. Dette er noen få måneder siden. Jeg er en jente på 19 år som hadde en kjæreste på 20. Vi bodde sammen i ca ett år å hadde det ganske bra. Vi hadde sex hver eneste dag opptil flere ganger. Vi pleide å besøke min far og hans kone ca annen hver uke og overnattet der. De siste månedene vi var sammen begynte kjæresten min å si at han følte stemoren min prøvde seg på han bak ryggen min. Jeg hørte også en gang at Hun hvisket diskre til han "ingen trenger å vite noe, bare bli med meg på rommet". Hun var beruset av alkohol hver gang hun "prøvde seg". Tilslutt ville kjæresten min at jeg skulle prøve å ta stemoren min på fersken når hun prøvde seg, siden han nektet å la meg konfrontere henne med det. Han ville ikke være den som "sladdret" om det (hel teit). Så en kveld når vi var der på besøk tok vi noen drinker sammen med stemor og pappa. Stemoren min ble veldig full tidlig og gikk å la seg. Da kjæresten min skulle på do så jeg at stemor dro han inn på soverommet i det han gikk forbi, jeg gikk i full fart til soverommet og så at hun dro han over seg. Men med en gang hun så meg bare lå hun å vrei seg i sengen å latet som hun bare var full og spurte kjæresten min om han kunne hente noe drikke til henne. Den kvelden skulle en venn hente oss og kjøre oss hjem, når vi ble hentet gikk jeg til bilen og satt å ventet i på kjæresten min i over en halvtime. Hans forklaring var at han hadde sittet ås kravlet med pappa. Men jeg husker godt at når jeg gikk ut i bilen så sov pappa på soffaen. Så nå i ettertid har jeg fått vite at de hadde sex!!! Stemoren min er 33 år gammel og har slitt litt med alkohol. Men synes ikke det er noe unnskyldning. Hun er veldig overvektig lat, har ingen jobb og har 2 barn med pappa som er en flott mann. Hun har vært. Utro mot han en gang før også, men det har pappa akseptert. Men det hun har gjort nå er jævelig gjort mot både meg som er stedatter og mot pappa. Og kjæresten/eksen er jeg glad for at jeg dro fra nå som jeg vet dette. Jeg vet pappa er lei av kona si og at han bare holder ut pga de to barna på 6 og 8 år de har sammen. Jeg har ikke fortalt pappa om dette enda, fordi han har det veldig tøft nå. Han har beinmargskreft og går gjennom siste behandling nå. Men Åhh, jeg føler ett enormt sinne ovenfor stemoren min og har lyst til å klikke på henne når som helst. Men lurer på om jeg bare burde la det ligge.. Hva skal jeg gjøre?!
Gjest Fenrir Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 (endret) Har ikke annet å si en at hun stemoren din kan ikke være helt god og han eksen var nok ikke noe å ta vare på uansett. Håper det går bedre med din far etterhvert. Jeg ville selv ventet til han hadde blitt bedre, er tøft dilemma du sliter med. Endret 7. januar 2015 av Fenrir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå