Gjest TomKrus Skrevet 5. august 2004 #41 Del Skrevet 5. august 2004 Tabu innen humor. Pedofili og døden. Ikke morsomt. Pedofili er jeg enig i, men spøk om døden kan lette fint på trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 5. august 2004 #42 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg liker ikke humor som spiller på ferske tragedier. Når jeg får harselerende tekstmeldinger mens likene enda er varme' date=' da blir jeg harm.[/quote'] Nei, satte ikke særlig stor pris på sms-er som dukket opp dagen etter 1109, ei heller store konspirasjonstanker rundt det for å få det til å passe inn i Nostredamus sine skriverier. Men det var morsomt at selv oppegående folk gikk på de bløffene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. august 2004 #43 Del Skrevet 5. august 2004 Tabu innen humor. Pedofili og døden. Ikke morsomt. Har fått med deg at du ikke liker døden, nei. Men hvorfor ikke spøke om den. Da blir den litt mer "ufarliggjort" på en måte. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 5. august 2004 #44 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har lyst til å komme denne trenden til livs. Hva om jeg neste gang sender tilbake "Tanta mi var på flyet. Takk skal du faen meg ha"? Enn om alle som ikke liker slike sender noe sånt tilbake? Tenker de lider en kjapp og brå død da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. august 2004 #45 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har lyst til å komme denne trenden til livs. Hva om jeg neste gang sender tilbake "Tanta mi var på flyet. Takk skal du faen meg ha"? Enn om alle som ikke liker slike sender noe sånt tilbake? Tenker de lider en kjapp og brå død da Men ofte kan også slike vitser være til hjelp i en sorgprosess. Rikitg nok er det flere som bare synes det er gøy, men spesielt for gutter er vitsing en form for sorgarbeid. Det hjelper en å komme over sjokket. Men som alltid er det viktig å kjenne sitt publikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #46 Del Skrevet 7. august 2004 Alle barna-vitser, abort og kirken- de fortjener et spark bak- alle de dydige moralistene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå