Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Jaja da har jeg solt meg i mange dager i syden men istedenfor å få farge (bare litt) har jeg fått noen fregner i fjeset! Hvordan fjerne disse? Jeg vil ikke bruke noe sminkedrit i fjeset, det ser ekkelt ut på meg når jeg er varm og renner i fjeset, og dessuten får jeg uren hud av trynesminke så vær så snill hjelpes meg!
aline Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 er vel liten sjans for å fjerne fregner uten å dekke dem til med sminke.. tror jeg. men fregner er bare fint da!!!
minniepus Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Fjerne fregner ? :o Den eneste måten å unngå dem på, er å unngå sol... (Med mindre du låner noe av det stoffet Michael Jackson har brukt)
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 unngå sola? neinei da får jeg bare kommentarer på gata om at "få deg noe sol ditt lik" og det er veldig lite hyggelig... sukk jaja kanskje de ekle fregnene skaper en mørkere nyanse i huden, men jeg føler det ser så skittent og uren hud ut...
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Jeg får også fregner av sol, men jeg liker de Men hvis du ikke vil ha fregner men fortsatt vil ha farge, bruk selvbruningskrem. Den fra BodyShop (face) er veldig bra.
Gjest Hel Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Har samme problem. Får masse, masse fregner. Ser bare ekkelt ut synes jeg. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 Ta på deg selvbruner i ansiktet, da blander du liksom fregnene inn så man ikke ser dem så tydelig. Jeg gjør det, fregnene mine synes ikke så godt da.
liv Skrevet 2. august 2004 #8 Skrevet 2. august 2004 Jeg får også fregner! MASSE fregner.. Men det skal vist bare være sjarmerende!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #9 Skrevet 2. august 2004 jeg får farge med fregner,har en del fregner i fjeset syntes fregnene mine er fine jeg. bare søtt;)
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #10 Skrevet 2. august 2004 Helt enig i at fregner er sjarmerende og søtt.
Alterna Skrevet 2. august 2004 #11 Skrevet 2. august 2004 Hvis du ikke vil bruke selbruningskrem (som jo er kjempefint på sommeren) så kan du prøve Skin Brightening System fra Dermalogica.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. august 2004 #12 Skrevet 2. august 2004 Hvis du ikke vil bruke selbruningskrem (som jo er kjempefint på sommeren) så kan du prøve Skin Brightening System fra Dermalogica. Noen som har noen erfaring med dette? Vurderer å høre hva Michael Jackson bruker etter at jeg faktisk begynner å få fregner på bena i tillegg til de 14millionene jeg har over hele armene og ansiktet.
*Lene* Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 Fregner er da ikke ekkelt. :o Det er naturlig og flott. Får en til å se frisk og sunn ut! Selv er jeg heldig, og har fregner! Aldri fått noen negative kommentarer. Kun positive!!!
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #14 Skrevet 3. august 2004 Bruk solfaktor for å ikke få flere fregner, og selvbruningskrem for å unngå å se ut som et bleikt lik.
minniepus Skrevet 3. august 2004 #15 Skrevet 3. august 2004 Man får fregner selvom man bruker solfaktor (det gjør i alle fall jeg). Man unngår å bli brent. Fregner er fint, så! Selv samler jeg på dem. Og om noen slenger stygge kommentarer, så er det dem det er noe galt med, ikke deg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #16 Skrevet 3. august 2004 Jeg lurer på om jeg har lest her inne et sted at det går an å bleke dem (?) Selv får jeg litt fregner om sommeren, men bryr meg ikke om det, det plager meg ikke
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 3. august 2004 #17 Skrevet 3. august 2004 Har så mye fregner oppover armene, spesielt den høyre, at jeg begynner å vegre meg for å gå i kortermede overdeler. Ikke noe fint når det er så mange at de går over i hverandre. :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå