Gå til innhold

Erfaringer med hyggelig hotell i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Holder på å se oss om etter et hotell i Oslo hvor vi kan tilbringe bryllupsnatten. Har vært inne å sett på en del hjemmesider, bl.a. Continental og Grand, som ser bra ut, men er det noen som har gode erfaringer med hyggelige hoteller å tilbringe bryllupsnatten på? Gjerne et lite og intimt hotell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale Frogner House eller Gabels Hus.

Skrevet

Hvis dere gifter dere på en lørdag, som jo de aller fleste gjør, så ville jeg ikke valgt et hotel nede i sentrum. Kan bli for mye bråk fra fulle folk...og det er jo byggeplass på Karl Johan for tiden...

Vi skal være på et koselig lite hotell i Uranienborgveien. De har ikke suiter der, men vi fikk et større "familierom" til samme pris som dobbeltrom, siden det er bryllupsdagen vår.

Ellers vet jeg også om et annet koselig hotel i Skovveien, i kvartalet mellom Meltzers gate og Colbjørnsensgate.

Skrevet

Hotell Millenium, Hotell Bastion, Hotell Bristol, Hotell Savoy.

Hvis dere vil ha noe helt utenom det vanlige, hva med en overnatting på M/S Innvik

Uansett hvor dere overnatter, få rom mot bakgården og sen utsjekk og husk å spørr om dere får frokost på rommet hvis dere vil ha det, det er nemlig ikke alle som serverer på rommene i helgene, uten at man har bedt om det spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...