WubWub Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 For en fantastisk rørende historie jeg akkurat leste.. men så trist slutt Uansett , faith in humanity restored : http://www.viralnova.com/dog-rescue-factory/?np=6 Nå ble jeg motivert til å gjøre en god gjerning selv, noen som vet om noen organisasjoner som jobber med å redde hunder hvor jeg kan sende en penge donasjon? Fikk nesten lyst på hund igjen også 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Denne organisasjonen redder hunder i Ungarn, i samarbeid med norske veterinærstudenter og veterinærer bl.a.: www.facebook.com/FAPFHungary?fref=ts En del av hundene er omplassert til Norge. Anonymous poster hash: 2c664...edc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Denne organisasjonen redder hunder i Ungarn, i samarbeid med norske veterinærstudenter og veterinærer bl.a.: www.facebook.com/FAPFHungary?fref=ts En del av hundene er omplassert til Norge.Anonymous poster hash: 2c664...edc Gi heller pengestøtte. Det er nok av hunder som allerede er i Norge som trenger nye hjem. Pluss at det trikses mye med helsetester og svar hos gateimporthunder. Vi vil ikke få disse sykdommene til landet.Anonymous poster hash: 5eb92...18d 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Gi heller pengestøtte. Det er nok av hunder som allerede er i Norge som trenger nye hjem. Pluss at det trikses mye med helsetester og svar hos gateimporthunder. Vi vil ikke få disse sykdommene til landet.Anonymous poster hash: 5eb92...18d Hvor har du det fra, at det trikses med tester? For det tror jeg ikke på før jeg ser dokumentasjon. Jeg synes det er flott at man hjelper gatehunder i andre land, de har et forferdelig liv. Med vaksiner og tester unngår man selvsagt slike sykdommer her. Anonymous poster hash: d0b56...d86
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Hvor har du det fra, at det trikses med tester? For det tror jeg ikke på før jeg ser dokumentasjon. Jeg synes det er flott at man hjelper gatehunder i andre land, de har et forferdelig liv. Med vaksiner og tester unngår man selvsagt slike sykdommer her. Anonymous poster hash: d0b56...d86 Du må ha misset mye i media de siste åra angående dette gitt. Du kan jo begynne å lese her, og det ligger flere linker i artikkeken om du fortsatt ikke ser poenget i å hjelpe de hundene som alt er i Norge. Evt hjelpe de utenlandske i de landene de er i om man fortsatt ikke ser at vi i Norge har for mane hunder som trenger nye hjem.http://www.nrk.no/livsstil/slar-alarm-rundt-hundeimport-1.10973969 Kjapt søk så finner du også mye mer info om dette da det har vært stort fokus på å få ned importen de siste åra.Anonymous poster hash: 5eb92...18d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå