AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg har brukt tape extensions i flere år nå, og har alltid satt på hos frisøren. Men i går var jeg så dum at jeg begynte å regne på hvor mye penger jeg bruker på nettopp dette iløpet av ett år, og da datt jeg av stolen! Derfor har jeg heller lyst til å kjøpe på nett, da dette er rimeligere. Er det noen som har erfaringer med tape extensions fra Locks And Bonds? Eventuelt andre forhandlere? Til opplysning har jeg både prøvd Hair Talk, Hendrix Hair og keratinfester (noe som er totalt uaktuelt, da dette ødela håret mitt). Anonymous poster hash: 65b72...3ba
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #2 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har brukt Locks and Bonds i mange år, og er veldig fornøyd. Anbefaler det som er litt dyrere - bedre kvalitet. Anonymous poster hash: 8fc57...1ac 1
amadine Skrevet 8. januar 2015 #3 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har brukt Locks and Bonds i mange år, og er veldig fornøyd. Anbefaler det som er litt dyrere - bedre kvalitet.Anonymous poster hash: 8fc57...1ac Signerer denne. Virgin håret til locks and bonds er det beste jeg har prøvd. Har brukt samme håret i et år og det er fortsatt mykt og flokefritt. Har brukt hendrix og hair talk og de var jeg ikke fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå