AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Allah trenger ingen til å ta havn for ham. Allah vil straffe de som krenker ham på Dommedag. Det er derfor ingen grunn for muslimer å drepe. Anonymous poster hash: f7541...f5d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Allah finnes ikke Anonymous poster hash: a8ad8...0e0 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Allah finnes ikke Anonymous poster hash: a8ad8...0e0 Nei, men les overskriften. Sett med muslimske øyne. Da finnes Allah. Anonymous poster hash: f7541...f5d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Nei, men les overskriften. Sett med muslimske øyne. Da finnes Allah. Anonymous poster hash: f7541...f5d Det er jo sant. Anonymous poster hash: a8ad8...0e0
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Forsvarer på ingen måte terroraksjonen, men personlig syns jeg det er unødvendig å provosere på denne måten man gjør med disse tegningene. Greit nok at muslimer ikke takler at vi disser profeten deres, men vi vet jo hvordan disse barbarene oppfører seg, og da ber man jo om trøbbel. Anonymous poster hash: 23d78...36b
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Det jeg alltid finner merkelig når noen sier at Gud\Allah eller en annen Gud er blitt fornærmet er det faktum at de har blitt fornærmet. Nå tro ikke jeg at noen av disse finnes. Men om de fantes skulle man tro at de var hevet høyt over å bli fornærmet fordi noen tegnet dem eller sa noe om dem. Det er tross alt mennesket som blir fornærmet på vegne av oppdiktede personer. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Forsvarer på ingen måte terroraksjonen, men personlig syns jeg det er unødvendig å provosere på denne måten man gjør med disse tegningene. Du forsvarer dem ikke, men du har forståelse for at de blir sinte? Anonymous poster hash: f7541...f5d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Forsvarer på ingen måte terroraksjonen, men personlig syns jeg det er unødvendig å provosere på denne måten man gjør med disse tegningene. At de tar seg så nær av det viser vel snarere at det er nødvendig? Anonymous poster hash: f7541...f5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå