Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #1 Skrevet 2. august 2004 Jeg kjenner ikke byen så godt når det gjelder å finne en plass å holde festen etter vielsen. Har noen av dere plasser dere anbefaler?
Sarabi Skrevet 2. august 2004 #2 Skrevet 2. august 2004 Gamle lungesykehuset på strandveien. Het Kysten før, men har visst skifta navn. De leier ut til bryllup og slikt. Ellers har du jo swingklubben sine lokaler rett vedsiden av Veita. Men der tror jeg du må leie kokk selv.. Kjøkken med utstyr er der. Du har jo også festhuset i Tønsvika, som er stort... Hvis du er ute etter "finere" lokaler, vet jeg desverre ikke...
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #3 Skrevet 2. august 2004 Oi. Det var jo fine forslag:) Noe "finere" har jeg ikke tenkt på. Vurderer det meste for tiden. Bryllupet skal stå neste sommer, og jeg har jo enda ikke funnet noe festlokale. Svingeriet ja har jeg hørt skal være bra. Men vi kommer vel til å bli en 80-100 stk, så det må jo være en plass som tar såpass mange.
Sarabi Skrevet 2. august 2004 #4 Skrevet 2. august 2004 Mulig svingklubbens lokaler blir for lite til så mange... Prøv kysten eller festhuset på tønsnes Kysten er finest
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Da skal jeg prøve Kysten! Tusen takk for et kjempegodt råd
Lotte20 Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 Swingklubben kan sikkert hjelpe til med å hyre kokk. Sambo var iallefall kokk der engang.... Kjempefint lokale, med alt man trenger + bra musikkanlegg. De har dekketøy til ca 120, men da er det FULLT der.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #8 Skrevet 3. august 2004 Jo hører svingklubben skal være bra. Skal ta en ringerunde rundt og høre jeg.
viwi Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 LHL huset er kjempefint med eget kjøkken der også... ellers har du jo i havna og kanksje det går an å leie permsenteret?
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Så lenge det har plass til 100 personer og rundtomder så er jeg fornøyd:) Er veldig glad for de tipsene jeg får nå, har ellers virkelig ikke peiling på hvor jeg skal begynne å lete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå