AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Bikkja har blitt halt igjen og halter nokså godt. Iallefall. Mens behandlingen pågår har vi bare tisseturer rundt kvartalet. Siden jeg er hjemme på dagen for tiden maser han noe voldsomt, oppmerksomhetssyk. Han er ikke skarpeste kniven i skuffen, innlæring er vanskelig, men jeg tenkte kanskje dere hadde noen triks/ting jeg kan lære han, så han blir litt mindre plagsom når jeg sitter hjemme. (Til daglig har han ikke det store behovet for å aktiviseres mentalt, og hvis vi skal ha mentaltrening gjør han øvelser han ikke kan nå pga han er halt) Han kan ikke sette seg/legge seg hyppig, pga haltheten. Ei heller stå for lenge. Helst ikke herje og springe heller. Godbitsøk har vi gjort en del, men liten leilighet, så er begrenset. Putter også godt inni pappesker og doruller, men har ikke mer sånn på lager. Kong er han ikke gira på, uansett hva jeg putter inn der, litt vanskelig og han gir opp.... Så ja, noen tips? Anonymous poster hash: 196f3...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå