AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Noen som har hatt dette som et tidlig tegn? Har en uke til IKM. Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 2298d...e80
Synva Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 El-slim er tykt strekkbart og ligner rå eggehvite (altså blankt). Når jeg var gravid hadde jeg mye utflod, men den var hvit/gulaktig og litt mer melk/lotion. Tror ikke det er normalt å ha EL-slim i graviditet, er du sikker på du ikke har EL nå, at den kanskje var forsinket?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Du har nok eggløsning. Aldri hørt om noen med el slim når en er gravid .. Anonymous poster hash: e6137...d43
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Her var det veldig tynt og rennende i dagene rundt ikm.Anonymous poster hash: 7f529...b7f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #5 Skrevet 8. januar 2015 Etter å ha googlet, har jeg lest om flere som har hatt mye slim én gang ca 6-7 dpo og som har vært gravid! Det kan selvfølgelig være EL, men inntil mensen evt. dukker opp har jeg et liite håp Anonymous poster hash: 2298d...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå