AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Jeg kjøpte noe treningstøy på salg på internett, men da det ankom idag så jeg at jeg ved et uhell har tatt feil størrelse på flere av plaggene. Veldig kjedelig siden jeg ikke kan returnere klær som ble solgt på salget. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre disse plaggene mindre, feks å vaske dem på veldig varmt vann i vaskemaskinen? Treningstøy er jo ofte i annerledes stoff enn vanlige klær, så jeg er usikker på om det er lurt å prøve å krympe det. Det verste er nok den nye trenings BH-en min som er i str L mens jeg normalt sett bruker S eller M. Merker at denne ikke gir på langt nær så mye støtte som den burde. Bør jeg da ikke bruke denne? Anonymous poster hash: 7cbb5...f1b
Gjest Runforit Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Ville prøvd å selge det videre. Treningstøy er laget for å tåle ganske hard vask så det er tvilsomt at du klarer å krympe det.
Gjest StarBar Skrevet 7. januar 2015 #3 Skrevet 7. januar 2015 Dersom du ikke har brukt det er det vel ikke så vanskelig å få solgt det videre. Det ville jeg prøvd på hvertfal!
miyazaki Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 På nett er det sjeldent man ikke kan returnere noe fordi det er kjøpt på salg helt andre regler enn når man kjøper i butikk! 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Kjøper du på nett har du angrerett i 14 dager, uavhengig om det er salg eller ikke Anonymous poster hash: bf23c...ae9 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Jeg kjøpte noe treningstøy på salg på internett, men da det ankom idag så jeg at jeg ved et uhell har tatt feil størrelse på flere av plaggene. Veldig kjedelig siden jeg ikke kan returnere klær som ble solgt på salget. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre disse plaggene mindre, feks å vaske dem på veldig varmt vann i vaskemaskinen? Treningstøy er jo ofte i annerledes stoff enn vanlige klær, så jeg er usikker på om det er lurt å prøve å krympe det. Det verste er nok den nye trenings BH-en min som er i str L mens jeg normalt sett bruker S eller M. Merker at denne ikke gir på langt nær så mye støtte som den burde. Bør jeg da ikke bruke denne? Anonymous poster hash: 7cbb5...f1b Du har angrerett ved kjøp på nettet :-) Kontakt kindeservicen og de hjelper deg nok :-)Anonymous poster hash: 584ce...2b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå