Braah Skrevet 7. januar 2015 #1 Skrevet 7. januar 2015 Hei. Jeg har nå den siste tiden slitt litt med kviser. På venstre kinnet har jeg ingen problemer og der er ansiktet mitt perfekt. Men på høyresiden så har jeg kviser og litt nede. Dette går utover selvtilliten min osv, siden jeg liker jo å se bra ut. Så da er spm om dere har noen tips til å bli kvitt disse kvisene? Har dere noen kremer som dere selv har brukt, og som har funket på dere? Alle innspill sies en stor takk til.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Skrevet 7. januar 2015 Hvis det bare er på en side, kan det tenkes at du for eksempel lener ansiktet på hånden din på den siden? Eller at du sover på den siden og bytter putetrekk litt sjeldent? Ellers er det lurt å ha et godt kosthold og drikke nok vann. Av kremer anbefaler jeg en olje til rensing (bruker selv parfymefri babyolje) etterfulgt av en god og mild ansiktsrens og fuktighetskrem. Du kan legge til ting som toner og serum, men i utgangspunktet er det rens og fuktighet som er det viktigste Dessverre finnes det ikke én mirakelkrem, så her må du nesten finne ut hvilken hudtype du har og prøve deg frem ut ifra det. Anonymous poster hash: 08b11...4dd
Braah Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2015 Hvis det bare er på en side, kan det tenkes at du for eksempel lener ansiktet på hånden din på den siden? Eller at du sover på den siden og bytter putetrekk litt sjeldent? Ellers er det lurt å ha et godt kosthold og drikke nok vann. Av kremer anbefaler jeg en olje til rensing (bruker selv parfymefri babyolje) etterfulgt av en god og mild ansiktsrens og fuktighetskrem. Du kan legge til ting som toner og serum, men i utgangspunktet er det rens og fuktighet som er det viktigste Dessverre finnes det ikke én mirakelkrem, så her må du nesten finne ut hvilken hudtype du har og prøve deg frem ut ifra det. Anonymous poster hash: 08b11...4dd Okey, takk. Jeg har selv prøvd mange såkalte kvisekremer, men samtlige av de jeg har prøvd har ikke funket. Jeg har også olje liggende, som jeg kan bruke til kvisene. Kan det funke?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #4 Skrevet 7. januar 2015 Okey, takk. Jeg har selv prøvd mange såkalte kvisekremer, men samtlige av de jeg har prøvd har ikke funket. Jeg har også olje liggende, som jeg kan bruke til kvisene. Kan det funke? Kvisekremer i seg selv funker ikke hvis resten av ansiktspleierutinen ikke er på plass. Hva slags olje har du? Anbefaler å lese litt opp på "oil cleansing method" før du starter, Anonymous poster hash: 08b11...4dd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Skrevet 7. januar 2015 Det er faktisk mye av kvisekremer og dritt og lort som ikke funker. Jeg prøvd det meste som går an å prøves. Har god erfaring med antibiotika kurer, men etter endt kur kommer kvisene tilbake prøv å holde deg unna sukker og melkeprodukter. Det som hjalp meg var god hudpleierutine, godt kosthold, omega3, masse vann og trening. Lite vits i å bruke masse penger på mirakelkurer og kremer som ikke funker. Bruker man for mye produkter (spesielt hvis det er sterke produkter) så kan det bare gjøre vondt verre.Anonymous poster hash: 9e4ad...6f8
Serpica Skrevet 7. januar 2015 #6 Skrevet 7. januar 2015 Det eneste som virkelig tar knekken på kvisene på haka mi er Basiron wash som jeg lar sitte på et par minutter morgen og kveld. Deretter tar jeg på Sebamed ansiktskrem for uren hud. Den både motvirker kviser og hindrer uttørkingen som Basiron gir. Noen ganger tar jeg på litt Basiron gele som får være der hele natten. Om jeg gjør dette hver morgen og kveld, kommer det ikke kviser. Glemmer jeg det et par dager, popper det opp store verkende byller på haka. Er utrolig glad for at jeg fant noe som funket...
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #7 Skrevet 7. januar 2015 Det eneste som virkelig tar knekken på kvisene på haka mi er Basiron wash som jeg lar sitte på et par minutter morgen og kveld. Deretter tar jeg på Sebamed ansiktskrem for uren hud. Den både motvirker kviser og hindrer uttørkingen som Basiron gir. Noen ganger tar jeg på litt Basiron gele som får være der hele natten. Om jeg gjør dette hver morgen og kveld, kommer det ikke kviser. Glemmer jeg det et par dager, popper det opp store verkende byller på haka. Er utrolig glad for at jeg fant noe som funket... Basiron gjorde huden bare verre Funker ikke for alle tydligvis. Anonymous poster hash: 03b31...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå